کارشناسان پاسخ می دهند؛

چرا ایران به آمریکا اعتماد ندارد؟

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۲:۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۱۶۳۸۸۱
چرا ایران به آمریکا اعتماد ندارد؟
برنامه «ایران امروز» (Iran Today) شبکه پرس تی‌ وی به چرایی بی اعتمادی ایران به آمریکا و لزوم راستی ‌آزمایی ادعای رفع تحریم ها می پردازد.

به گزارش برنا، «ایران امروز» به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی در برنامه این هفته تاکید دارد بر صحبت‌ های مقام معظم رهبری در خصوص لزوم برداشته شدن کامل تحریم ‌ها و اطمینان از این موضوع که ایران بتواند نفت خود را بفروشد و پول آن را دریافت کند.

لیلا فرامرزی مجری «ایران امروز» سوالاتی از جمله چه شد که ایران به این درجه از بی اعتمادی نسبت به آمریکا رسیده است؟ تجربه مذاکرات برجام چه درس هایی برای ایران و جهان در مواجهه با آمریکا در معاهدات و مناسبات بین المللی داشت؟ و چرا ایران اساسا مذاکره با آمریکا از هر نوع، مستقیم و غیرمستقیم را در این مرحله مردود می‌داند؟ را با‌‎ مهمانان برنامه دکتر امیرعلی ابوالفتح کارشناس مسائل سیاسی، سعید آجرلو سردبیر مجله مثلث و دکتر فواد ایزدی کارشناس روابط ایران و امریکا مطرح می کند و به بحث و بررسی می گذارد.

«ایران امروز» سه شنبه ساعت 00:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود و بازپخش این برنامه چهارشنبه ساعت 05:00، 12:00 و 16:00، پنجشنبه ساعت 07:00 و 19:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز