به بهانه درگذشت محسن قاضی مرادی؛

درباره ی یک عشق و آنچه خیلی ها نمی دانند!

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۰:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۵۴۳۶
درباره ی یک عشق و آنچه خیلی ها نمی دانند!
شاید بتوان معنای هنر و هنرمندی را تغییر داد.

محسن قاضی مرادی هنرمند خوش لبخند، طناز و کاربلد سینما و تلویزیون از بین ما رفت. او بعد از مدت ها تحمل بیماری و فاصله گرفتن از شرایط عادی چهارشنبه شب به دیار باقی شتافت اما مهوش وقاری در کنار او ثابت کرد که می توان معنای هنر و هنرمندی را تغییر داد.

او در طول مدت بیماری همسرش ثابت کرد که یک زن عاشق، با وقار و هنرمند است که می تواند از حق خودش برای عشق عبور کند و به نفع زندگی عاشقانه اش معنای هنر را تغییر دهد.

مهوش وقاری مدت ها در کنار بیماری همسرش یک تنه ایستاد، دوست بود، همراه بود، پرستار بود، خسته نشد و امروز که همسرش را بدرقه می کند بسیاری از دوستان و همکارانش ضمن تسلیت به او خسته نباشید می گویند چرا که درس بزرگی که مهوش وقاری به همه داد در قواره های یک پیام انسانی می تواند جایگاه با اصالت هنر و هنرمند را تعریف کند.

مهوش وقاری در این مدت شاید به دلیل شرایط خاص همسرش خیلی پر کار نبود بالاجبار به بسیاری از پیشنهادات کاری اش جواب منفی داد تا به بهترین شکل ممکن از پس نقش اصلی زندگی اش بر بیاید.

حالا نوبت خانواده هنر است تا با او همراه شوند، او را فراموش نکنند، به او پیشنهاد همکاری بدهند تا ضمن تقدیر از این بانوی هنرمند دوباره او را در جایگاه حرفه ای و هنری اش فعال ببینیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز