با هدف ارتقا روح معنویت در ورزش؛

با «جام رمضان» به "باشگاه" بروید

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۷:۵۸:۵۵
کد خبر: ۱۱۶۵۹۴۶
با «جام رمضان» به  باشگاه بروید
شبکه ورزش در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه‌ای را همچون «باشگاه » در جدول پخش خود قرار داده است.

به گزارش برنا، با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان، شبکه ورزش برنامه‌های ویژه‌ای را در جدول پخش خود قرار داده است.

شبکه ورزش ایام این ماه مبارک با توجه به وظیفه‌‌ی ذاتی خود، در جهت ارتقا روح معنویت در ورزش تلاش خواهد کرد و به عنوان یک نهاد فرهنگ‌ساز در حوزه ورزش اقدامات مهمی را جهت فرهنگ سازی در حوزه ورزش انجام‌ خواهد داد.

۱. برنامه "باشگاه" که از عید نوروز امسال به برنامه‌های این شبکه اضافه شده است، یکی از برنامه‌های ویژه شبکه ورزش در ماه رمضان خواهد بود. با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور و محدود شدن باشگاه‌ها و فعالیت‌های ورزشی، این برنامه تلویزیونی قرار است فعالیت‌‌های ورزشی مشخصی را در این روزها برای ورزش در خانه به مخاطبان خود ارائه کند.

همچنین قرار است این برنامه از ابتدای ماه رمضان، با راه‌اندازی یک پویش همگانی، همه مخاطبان را در یک مسابقه بزرگ شرکت دهد تا بخش رقابتی این برنامه نیز برجسته‌تر شود. در این ایام‌، برنامه باشگاه قصد دارد تا با ارائه پیشنهادهای مربوط به حوزه تغذیه‌ و سلامت، اتفاقات خوبی در حوزه تناسب اندام رقم بزند.

لازم به ذکر است بخش نرمش صبحگاهی برنامه باشگاه در طول روز چندین بار از شبکه ورزش بازپخش خواهد شد.

۲. برنامه "جام رمضان" یکی دیگر‌ از ویژه برنامه‌های شبکه ورزش در ایام ماه مبارک رمضان است که قرار است بدین مناسبت مسابقات گل کوچک میان اقشار مختلف مردم برگزار شود.

مسابقات جام رمضان، رقابتی سنتی است که معمولا در سراسر کشور برگزار می‌شود و شبکه ورزش این بار قصد دارد این مسابقات را به روی آنتن سیما بیاورد.

 این برنامه با حضور تیم‌های مختلف از فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های برجسته، اصحاب رسانه و بازیگران، پایگاه‌های بسیج و مساجد و‌... به صورت مسابقات فوتبال گل کوچک به روی آنتن شبکه ورزش برود.

تهیه‌کننده این برنامه بر عهده مجتبی پوربخش است و این برنامه قرار است از هفته دوم ماه رمضان تا پایان ماه مبارک به روی آنتن شبکه برود.

۳. پخش مستند‌های ورزشی که از محبوب‌ترین بخش‌های برنامه‌های شبکه ورزش در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی به حساب می‌آید نیز در ماه مبارک رمضان تدارک ویژه‌ای پیدا کرده است، که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مستند بوکاجونیورز، لیدز یونایتد، آخرین پایکوبی و... اشاره کرد.

در مجموع برای ایام ماه رمضان ۵ مجموعه مستند در جدول پخش شبکه ورزش قرار گرفته است که هر روز ساعت ۱۹ از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

۴. پخش زنده مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان نیز همچون گذشته در نوبت پخش شبکه ورزش قرار گزفته است و در ماه رمضان نیز شاهد پخش مسابقات لیگ قهرمان آسیا، کشتی قهرمانی آسیا، وزنه برداری قهرمانی آسیا، مسابقات موتورسواری موتوجی‌پی، مسابقات فرمول یک و لیگ‌های فوتبال معتبر اروپایی از شبکه ورزش سیما خواهیم بود.

۵.تهیه مستندهای گزارشی از اردوی تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزشی در ایام ماه رمضان و به تصویر کشیدن حال و هوای مذهبی و معنوی ملی‌پوشان در رده‌های مختلف سنی نیز، ویژه برنامه دیگری است که برای که پیش از افطار از شبکه ورزش سیما پخش می شود.

۵.همچنین شبکه ورزش، میان‌برنامه‌های متفاوت و متنوعی را با توجه به ایام ماه مبارک رمضان تدارک دیده است که با نزدیک شدن به اوقات شرعی از شبکه ورزش پخش می‌شود.

 

نظر شما