تا پایان ماه مبارک در رادیو تهران؛

صالح علا روزه داران را به افطار «دعوت» می کند

۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۰:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۶۰۲۶
صالح علا روزه داران را به افطار «دعوت» می کند
ویژه برنامه رمضانی «دعوت» از رادیو تهران با اجرای محمد صالح علاء پخش می شود.

به گزارش  برنا، پروانه طهماسبی مشاور محتوایی ویژه برنامه افطاری شبکه رادیویی تهران گفت: ویژه برنامه ماه رمضانی «دعوت» حدود ۹ سال است که در ماه‌های رمضان روی آنتن رادیو تهران می‌رود. این برنامه کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی شبکه رادیویی تهران است که تا پایان ماه رمضان هر روز از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱ از موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز تقدیم مخاطبان می‌شود.

وی افزود: برنامه با دعوت محمد صالح علا از روزه‌داران بر سر سفره افطار شبکه رادیویی تهران آغاز می‌شود. همچنین بخش‌های اذان‌گاهی ویژه برنامه افطاری با صدای محمد صالح علا تقدیم روزه‌داران خواهد شد.

طهماسبی در پایان با اشاره به این که آیتم اصلی برنامه گفتگویی با آدم‌های خاص است، خاطرنشان کرد: بخش اصلی برنامه گفتگو با آدم‌های خاصی است که در هر شرایطی سعی می‌کنند کمک حال دیگران باشند، آدم‌هایی که جور دیگری زندگی می‌کنند و دنیا را از دریچه دیگری می‌بینند و برای زندگی بهتر افراد نیازمند تلاش مثبت می‌کنند. هر شب به صورت مجازی آدم‌هایی بر سر سفره افطار رادیو تهران دعوت هستند از خیران، نیکوکاران، ایثارگران، امدادگران و…

برنامه «دعوت» شامل آیتم‌هایی است که می‌توان به نیایش‌های اذان‌گاهی علی میرمیرانی نویسنده کتاب «ما همه خوبیم» اشاره کرد. مجید اسدزاده متخصص تغذیه هر روز با بیان اصول صحیح تغذیه در ماه مبارک رمضان روزه‌داران را راهنمایی می‌کند.

آیتم «گفتگو با در» به همت صادق داوری‌فر از تهیه‌کنندگان رادیو تهران تهیه و تولید می‌شود، که گفتگوهای فردی با درهای مختلفی است که در زندگی با آن روبرو می‌شویم. علاوه بر این روایت ماه رمضان از زبان یک کودک، سخنان بزرگان، دعوت‌نامه‌های مختلف از زبان آدم‌های مختلف، نیایش و ترانه از دیگر بخش‌هایی است که از برنامه «دعوت» به گوش مخاطبان رادیو تهران می‌رسد.

مهدی مجنونی تهیه‌کننده، الهام شوقی گوینده و نویسنده، مریم شهرام پور و مهدی رسولی نویسنده، یاسمن طاهری آیتم ساز کودک، سپیده آقاجانی هماهنگی و… از جمله عواملی هستند که با این برنامه همکاری می‌کنند.

 

نظر شما