با همکاری نوازندگان آمریکایی و ایرانی؛

آهنگساز هالیوود موسیقی «زالاوا» را ساخت

۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۲:۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۱۶۶۸۲۴
آهنگساز هالیوود موسیقی «زالاوا» را ساخت
رامین کوشا آهنگساز و رهبر ارکستر ایرانی فعال در هالیوود موسیقی فیلم سینمایی «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری، توسط رامین کوشا را ساخت.

به گزارش برنا،  موسیقی فیلم «زالاوا» ساخته ارسلان امیری که با همکاری نوازندگان آمریکایی و ایرانی آماده شده است، با انجام مراحل نهایی میکس و ضبط استودیویی توسط آدام اشمیت، به زودی روی نسخه اصلی این فیلم سینمایی قرار می‌گیرد.

رامین کوشا آهنگساز و رهبر ارکستر ایرانی فعال در هالیوود، پیش‌ از این تجربه‌ آهنگسازی فیلم و سریال‌هایی همچون ‌Radioflash, Abducted, ۵th Passenger، «خورشید»، «سرخپوست» و همکاری با کارگردان‌ها و آهنگسازان آمریکایی را در کارنامه دارد.

مراحل نهایی تدوین و صداگذاری فیلم «زالاوا» در آخرین روزهای پاییز سال ‌گذشته به پایان رسید اما ساخت موسیقی آن به پس از حضور در سی‌ و نهمین جشنواره‌ ملی فیلم فجر موکول شد و «زالاوا» با استفاده از موسیقی انتخابی در بخش مسابقه‌ سینمای ایران به نمایش درآمد.

این فیلم سینمایی به تهیه‌کنندگی روح‌الله و سمیرا برادری، در سی‌ و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر در ۱۰ بخش کاندیدای دریافت سیمرغ شد و توانست سیمرغ بهترین کارگردانی فیلم اول برای ارسلان امیری بهترین فیلمنامه برای ارسلان امیری، آیدا پناهنده، تهمینه بهرام، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای پوریا رحیمی سام و دیپلم افتخار بهترین فیلمبرداری برای محمد رسولی را از آن خود بکند.

 

نظر شما