با "درآمدی بر زندگانی و سروده های صاحب بن عباد"؛

برنامه «سیم و زر» سراغ نویسنده آل بویه می رود

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۶:۴۷:۵۸
کد خبر: ۱۱۶۷۱۳۷
برنامه «سیم و زر» سراغ نویسنده آل بویه  می رود
کتاب"درآمدی بر زندگانی و سروده های صاحب بن عباد"به قلم دکتر محمدجواد گودینی در برنامه «سیم و زر» معرفی و بررسی می شود.

به گزارش برنا؛ برنامه «سیم وزر» که به نقد کتاب اختصاص دارد هر هفته با حضور نویسنده و مترجم و یا ویراستار  کتاب های حوزه های مختلف و همچنین یک منتقد مرتبط با حوزه اختصاصی کتاب مورد نظر، پخش می شود و امروز در تازه‌ترین قسمت این برنامه « محمد آسیابانی » در گفت‌وگو با « دکتر محمدجواد گودینی» به عنوان نویسنده  اثر، کتاب "درآمدی بر زندگانی و سروده های صاحب بن عباد"معرفی و نقد و بررسی می‌کند.

برنامه «سیم و زر» رادیو فرهنگ در تازه‌ترین قسمت خود به نقد و بررسی کتاب "درآمدی بر زندگانی و سروده های صاحب بن عباد"اختصاص دارد.

در این برنامه که  دوشنبه ۳۰ فروردین   (۱۴۰۰) پخش می‌شود،   « دکتر محمدجواد گودینی»در گفت و گو‌با محمد آسیابانی (کارشناس این هفته برنامه) درباره این کتاب توضیح می دهد.

درآمدی بر زندگانی و سروده‌های صاحب بن عباد» به قلم محمد جواد گودینی در ۱۲۷ صفحه توسط انتشارات میراث ماندگار شهر مقدس قم منتشر شدهداست ،اسماعیل بن ابی الحسن (عباد) که به صاحب بن عباد مشهور است، از نویسندگان، ادبا و دانشمندان برجسته عصر عباسی سوم و وزیر دانشمند آل بویه بود.

گودینی در این کتاب می‌کوشد به بررسی زندگانی صاحب بن عباد وزیر دانشمند آل بویه پرداخته و در ادامه به ترجمه و شرح گزیده اشعار وی اقدام کرده است. لازم به ذکر است صاحب بن عباد از سرایندگان سترگ روزگار خویش بوده و اشعار آئینی بسیاری بویژه در ستایش اهل بیت رسالت (ع) از او بر جای مانده است.

برنامه «سیم و زر» با تهیه کنندگی فریده گودرزی و اجرای کارشناسی محمد آسیابانی و گویندگی فاطمه اسحاق تبار ساعت ۱۲ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز