همراه با حضور مادحین اهل بیت از عتبات؛

کنار ضریح حضرت معصومه(س) هر شب با روایت بندگی

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۷:۵۸:۱۳
کد خبر: ۱۱۶۷۱۵۶
کنار ضریح حضرت معصومه(س) هر شب با روایت بندگی
برنامه «روایت بندگی» به تهیه کنندگی میثم آقا بیگی، از اولین شب ماه مبارک رمضان از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها روی آنتن شبکه یک رفت.

به گزارش  برنا، آقابیگی، با بیان اینکه «روایت بندگی» در دو بخش تهیه شده است افزود: در بخش اول که 45 دقیقه و ازحرم حضرت معصومه پخش می شود، حاج مهدی سلحشور  دعای های متعددی چون افتتاح، مجیر، ابوحمزه ثمالی و دعای سحر را قرائت می کنند و در بخش دوم ، برنامه از کربلای معلی و نوای مداحان حرم امام حسین (علیه السلام) پخش می شود.

تهیه کننده برنامه روایت بندگی افزود: سعی کرده ایم با دوربین های متعدد فضاهای مختلف حرم ها را برای بینندگان به نمایش بگذاریم تا در این فرصت از حال و هوای معنوی این اماکن بیشتر بهره ببرند.

وی افزود: در کنار این موضوع تلاش کردیم از طریق زیرنویس های دعا در کنار تصاویر،  زمینه ای را فراهم کنیم تا هموطنان از هم تصاویر را ببینند هم به معانی ژرف دعاها توجه کنند.

تهیه کننده برنامه «روایت بندگی»در پایان از مرکز ارتباطات فضای مجازی حرم حضرت معصومه و مرکز ارتباطات و مرکز ارتباطات رسانه ای حرم علی بن موسی الرضا علیه السلام که در ماه شعبان این برنامه از آن مکان مقدس پخش شد، تشکر کردند.

گفتنی است این برنامه کاری از گروه معارف شبکه یک سیماست که در ماه مبارک رمضان ساعت ۱۵  : ۲۳ دقیقه بصورت زنده از این شبکه پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز