با شعار"خط - نشان - سرعت و محوریت مدیریت سرعت"؛

جشنواره پیشگیری از سوانح و حوادث به خط آخر می رسد

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۲:۴۴:۵۴
کد خبر: ۱۱۶۸۴۸۱
سومین جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث با شعار"خط - نشان - سرعت و محوریت مدیریت سرعت" روز شنبه 4 اردیبهشت ماه در رادیو سلامت به کار خود پایان می دهد.

به گزارش برنا، دکتر صدیقه اعتماد سعید، مدیر شبکه رادیویی سلامت گفت: مدیریت موثر سرعت، مهمترین راهکار مداخله‌ای در کاهش مرگ و میر ناشی از حوادث ترافیکی است، زیرا به ازای هر یک درصد افزایش در سرعت، متوسط ۴ درصد خطر تصادفات مرگبار و ۳ درصد خطر تصادفات شدید افزایش می‌یابد. پنج درصد کاهش متوسط سرعت، تعداد فوتی‌ها را تا ۳۰درصد کاهش می‌دهد. به همین رادیو سلامت متولی برگزاری این جشنواره شد.

سومین جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث در بخش‌های شنیداری، دیداری، مکتوب و فضای مجازی با مدیریت سرعت پذیرای آثار علاقه مندان بود و مراسم اختتامیه روز شنبه چهار اردیبهشت ماه به صورت آن لاین در رادیو سلامت با حضور علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی، سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا، دکتر صدیقه اعتماد سعید مدیر رادیو سلامت و پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور از ساعت 17 برگزار می شود. در برگزاری این جشنواره، پلیس راهور ناجا و اورژانس نیز مشارکت داشتند. 

قرار است با برندگان این جشنواره به صورت تصویری ارتباط برقرار شود. همچنین علاقه مندان می توانند از طریق وب سایت رادیو سلامت این برنامه را به صورت زنده دریافت کنند. همچنین مراسم اختتامیه از رادیو سلامت هم به صورت زنده از موج 102 اف ام پخش می شود.

 

نظر شما