با مروری بر آثار ستاره هالیوود؛

نقش آفرینی «آنتونی‌هاپکینز» در شبکه نمایش

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۰۸:۵۰:۱۱
کد خبر: ۱۱۶۹۴۲۵
نقش آفرینی «آنتونی‌هاپکینز»  در شبکه نمایش
شبکه نمایش این هفته فیلم های شاخص «آنتونی‌هاپکینز»، بازیگر انگلیسی و از ستارگان هالیوود، را مرور می‌کند.

به گزارش برنا، این شبکه در بخش ژانر هفتگی خود فیلم هایی در تقابل «سرقت و قانون » را برای پخش در نظر گرفته است و در بخش صحنه گران فیلم های شاخص «آنتونی‌هاپکینز» را به روی آنتن می‌برد. ساعت۱۳: فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه۴ تا جمعه ۱۰ اردیبهشت با عناوین: رویای پروانه، عامل سوم( به مناسبت روز شکست آمریکا در طبس)، لبخند سبز، تپه آدم برفی، لکنت، تا افطار چیزی نمانده وغریبانه از این شبکه پخش خواهند شد.

ساعت ۱۹: این شبکه در ژانر منتخب هفتگی خود، فیلم هایی در تقابل «سرقت و قانون» که پایان بندی غافلگیر کننده ایی دارند را برای پخش در نظر گرفته است که این فیلم ها به ترتیب از شنبه تا جمعه : مرد نفوذی، یک مشت پول درشت، مخمصه، مثل یک ستاره زندگی کن، نقطه شکست، دستهای آلوده و یورش هستند.

ساعت۲۱: در بخش صحنه گران، شبکه نمایش به مرور آثار «انتونی‌هاپکینز» بازیگر توانمند و موفق که توانسته جایزه‌هایی زیادی از جمله: سه جایزه بفتا، دوجایزه امی، جایزه گلدن گلوب سیسیل را کسب کند می‌پردازد. فیلم های این بازیگر به ترتیب:افسانه‌های خزان در نقش:(سرهنگ ویلیام لادو)، نیکسون (ریچارد نیکسون)، سکوت بره‌ها(دکتر هانیبال لکتر)، نقاب زورو( دون دیه گو د لاوگاو یاهمان زورو)، حس ششم(جان کلنسی)، فراتر از فریب(آرتور دنینگ)، وبقایای روز( جیمز استیونز) به روی آنتن می روند.

ساعت ۲۳: فیلم های جذاب این شبکه از شنبه تا جمعه به ترتیب: استالینگراد، گمشده وعشق، تاکسی۱، آقای تشویق، هتل آرتمیس، ۹۹خانه وبهترین ساعات پخش می‌شوند.

ساعت یک بامداد: فیلم های کلاسیک این شبکه به ترتیب: آرسن لوپن علیه آرسن لوپه، جاناتان مرغ دریایی، آخرین موج، دایی من ژاک، پرستار بچه‌ها، سائو برناردو و ارتش سایه‌ها از شنبه تا جمعه برای علاقمندان پخش خواهند شد

 

نظر شما