تصویر مردم سالاری ایرانیان در «ایرانی ام»

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۰:۲۴
کد خبر: ۱۱۶۹۷۳۳
برنامه «ایرانی ام»، ویژه برنامه انتخاباتی شبکه جهانی جام جم در سال 1400، در این قسمت میزبان کاردار ایران در انگلیس و خبرنگار خبرگزاری صدای افغان در تهران می شود.

به گزارش برنا، برنامه «ایرانی ام»، ویژه برنامه انتخاباتی شبکه جهانی جام جم در سال 1400، در این قسمت میزبان حسینی، کاردار ایران در انگلیس و ساجده هاشمی، خبرنگار خبرگزاری صدای افغان در تهران می باشد . 

ایرانی ام در دوازدهمین قسمت خود با دو میهمان ویژه همراه بینندگان است، در بخش اول با ساجده هاشمی خبرنگار خبرگزاری صدای افغان در تهران همراه شده و ایشان به بیان نظرات خود درباره ایرانیان و سالهای حضور در ایران میپردازد.

در بخش دیگری از برنامه به کشور لبنان می رویم و نحوه شرکت ایرانیان مقیم این کشور در انتخابات سالهای گذشته مرور میشود، همچنین گفتگویی خواهیم داشت با آقای حسینی، کاردار ایران در انگلیس و ایشان هم نظرات و دیدگاه های خود پیرامون شرکت ایرانیان خارج از کشور در انتخابات و ارتباط بین دو کشور ایران و انگلستان را مطرح خواهند کرد. 

و آخرین بخش برنامه اختصاص به شناخت ظرفیت های علمی امروز ایران داشته و به معرفی دستگاه جنین یاب دیجیتال در کشور میپردازد .

ایرانی ام در 30 قسمت، شنبه ها و سه شنبه ها ساعت 19:00 به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم پخش می شود .

 

نظر شما