افشین سنگ چاپ در گفت و گو با خبرگزاری برنا؛

یک خانواده با چالش های زیاد به «روزهای آبی» پناه آوردند/اهالی هنر هم مانند کادر درمان زحمت کشیدند !

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۰۳:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۰۲۷۷
یک خانواده با چالش های زیاد به «روزهای آبی» پناه آوردند/اهالی هنر هم مانند کادر درمان زحمت کشیدند !
افشین سنگ چاپ بازیگر سینما و تلویزیون که اخیرا سریال لیسانسه ها را روی آنتن داشت در خصوص فعالیت حرفه ای اش در این روز های اخیر با برنا گفت و گو کرد که در ادامه می خوانید.

افشین سنگ چاپ در این خصوص که این روز ها مشغول چه کاری است آیا اثر جدیدی دردست دارد یا خیر به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: در حال حاضر در یک سریال به نام «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی که یک ملودرام اجتماعی است حضور دارم و به طور کل سرپرست گروه کارگردانی هستم و ایفای نقش می کنم.

«روزهای آبی» درباره خانواده‌ای است که در شرایط مالی سخت قرار می‌گیرند و مجبور می‌شوند تا در روستایی ساکن شوند و ارتباط آن‌ها با اهالی روستا ماجرایی کمدی و تا حدودی فانتزی را پدید می‌آورد. زندگی خانواده‌ای‌ که با توجه به مشکلات مالی پدر و فرار از طلبکارها، مجبور به تجربه زندگی در روستای مادری‌شان می‌شوند و این آغاز چالش‌های تلخ و شیرین آن‌ها در روستا است.

این سریال باید بعد از عید فطر شروع به پخش شود و ما باید سعی کنیم که تا آن زمان، فیلمبرداری «روز های آبی» به پایان برسد.

افشین سنگ چاپ در این خصوص که کرونا در زندگی حرفه ای چه تاثیرات مثبت و چه تاثیرات منفی داشته است اظهار کرد: کرونا از هر لحاظ تاثیر منفی گذاشته است ارتباطات و رفت و آمد ها را محدود کرده است و علاوه بر آن موجب تنش و اضطراب در افراد می شود به این دلیل که خدایی ناکرده به این بیماری دچار نشویم.

به نظر من همه عاملین سینما و تلویزیون خط مقدم هستند چرا که موجبات سرگرمی مردم را فراهم می کنند و باعث می شوند که مردم در خانه بمانند.

در دوران کرونا از تمامی کادر درمان تقدیر شد اما از هیچ یک از دوستان و عوامل فیلمسازی و سریال سازی از لحاظ تبلیغاتی تقدیر و تشکر نشد درحالی که ما هم موازی با آن ها کار تولید کردیم و اگر در حال حاضر کانال های تلویزیون را بالا و پایین کنید هر شبکه در حال پخش فیلم و سریال است. دوستان با تمام قوا در حال کار کردن هستند و بی توجه به کرونا در حال ادامه دادن به تولیدات خود هستند. به همین دلیل ما نیز عزم خود را جزم کردیم که موجبات نشستن مردم در خانه را فراهم کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز