در رادیو فرهنگ؛

« سیم و زر» به نقد و بررسی کتاب "گاف" می پردازد

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۰۸:۲۸:۴۹
کد خبر: ۱۱۷۰۵۲۷
« سیم و زر» به نقد و بررسی کتاب گاف می پردازد
کتاب "گاف"به قلم سارا گریانلو،در برنامه « سیم و زر» معرفی و بررسی می شود.این کتاب در ۲۱۸ صفحه از سوی نشر صاد منتشر شده است.

به گزارش برنا ؛ برنامه «سیم وزر» که به نقد کتاب اختصاص دارد هر هفته با حضور نویسنده و مترجم و یا ویراستار  کتاب های حوزه های مختلف و همچنین یک منتقد مرتبط با حوزه اختصاصی کتاب مورد نظر، پخش می شود و امروز در تازه‌ترین قسمت این برنامه « امین خرمی» در گفت‌وگو با «سارا گریانلو» به عنوان نویسنده  اثر، کتاب "گاف”رابررسی می‌کند.

روایت «گاف» دردنگاری مردمانی است که صدای بلندی ندارند.

ارغوان و ایمان زوج معلمی هستند که زندگی عادی دارند، از قضا تصمیم می‌گیرند به یک گروه جهادی برای کمک به اقشار محروم جامعه بپیوندند. در سیر این بازدید از خانواده‌های آسیب دیده، زندگی آنان نیز دستخوش تغییر می‌شود.

این اثر با پرداختی جسورانه روایتگر زندگی اقشار فرودست جامعه است و به مسائلی از جمله: اعتیاد، آسیب‌های جسمی و روانی، کودک همسری و همچنین به پیامدهای شکاف طبقاتی و رنج حاصل از آن که قشر محروم جامعه با آن دست به گریبانند اشاره دارد..

در این برنامه که  دوشنبه ۶ اردیبهشت (۱۴۰۰) پخش می‌شود،   « سارا گریانلو »در گفت و گو‌با امین خرمی (کارشناس مجری این هفته برنامه) درباره این کتاب توضیح می دهد.

برنامه «سیم و زر» با تهیه کنندگی فریده گودرزی و گویندگی فاطمه اسحاق تبار ساعت ۱۲ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز