در رادیو فرهنگ؛

«آقای رییس» ویژه برنامه انتخابات ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۰۸:۵۴:۰۲
کد خبر: ۱۱۷۱۱۰۹
«آقای رییس» ویژه برنامه انتخابات ۱۴۰۰
رادیو فرهنگ به عنوان رسانه ای با رسالت تبیین شاخص های فرهنگی در جامعه تلاش دارد تا با تولید برنامه‌های کاربردی نقش موثری در ایجاد وحدت ملی و افزایش میزان مشارکت سیاسی مردم در انتخابات پیش رو داشته باشد.

به گزارش برنا؛ برنامه‌های ویژه «آقای رییس» و «روز روشن»، «فرهنگ شهر» و «بازتاب» ویژه برنامه های انتخاباتی رادیو فرهنگ هستند که چالش‌های فرهنگی کشور را برای دوره چهار ساله رییس جمهور آینده بررسی می کنند.

«آقای رییس» عنوان برنامه‌ای است که از ابتدای سال، چهارشنبه‌ها ساعت۲۱، با همت گروه سیاسی رادیو فرهنگ برای انتخابات پخش می‌شود. در جدول این شبکه رادیویی برنامه «سرزمین من» با موضوع اهمیت انتخاب درست و نقش شرکت در انتخابات در سرنوشت کشور برای پخش در نظر گرفته شده که هرروز ساعت ۱۲:۴۵ روی آنتن می‌رود. همچنین «فرهنگ شهر» پنجشنبه‌ها ساعت ۱۸ به تبیین چرایی حضور در انتخابات و تاثیرات آن در جامعه می‌پردازد.

در برنامه مجله صبحگاهی اجتماعی «صبح به وقت فرهنگ» بخش «دیدگاه» به نگاه مردم به انتخابات و ابعاد اجتماعی حضور در انتخابات اختصاص دارد این بخش برنامه هر روز پس از خبر ساعت هفت پخش می‌شود. همچنین گروه سیاسی رادیو فرهنگ نیز روزهای چهارشنبه را به موضوع انتخابات اختصاص داده و ساعت ۱۶ با برنامه «بازتاب» و ساعت ۲۱ با برنامه «آقای رییس» به این مساله نگاهی ویژه دارد و برای روزهای جمعه ساعت ۱۸ برنامه‌ای با عنوان «روز روشن» بامحوریت آگاهی بخشی و تحلیل سیر انتخابات از ابتدای انقلاب اسلامی با حضور چهره‌های فرهنگی و نخبگان سیاسی کشور در نظر گرفته است که به همت گروه جامعه پس از ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.

همچنین پس از ماه مبارک رمضان به همت گروه ادب و هنر در برنامه «ققنوس» با بخش «انتخاب ناب» و گروه کتاب در برنامه «هفت اقلیم» ساعت ۲۰ به ملاک‌های انتخاب درست و مناسب اشاره می‌شود.

روشنگری، آگاهی بخشی و ایجاد اعتماد در مردم و بسترسازی، تسهیل و هم افزایی ملی برای برگزاری انتخابات تراز انقلاب اسلامی از مهم‌ترین اهداف تولید و پخش این برنامه‌ها است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز