گروه خانواده و سلامت رادیو سلامت؛

با «ما خانواده ایم» یک مسابقه جذاب را امتحان کنید

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۱۷۱۲۲۱
با «ما خانواده ایم» یک مسابقه جذاب را امتحان کنید
مسابقه "ما خانواده ایم" کاری از گروه خانواده و سلامت رادیو سلامت است که شرکت کنندگان با حضور در این برنامه در فینال به خانه سلامت راه پیدا می کنند.

به گزارش برنا، سردبیری و نویسندگی این برنامه را الهه گیوه چی به عهده دارد. وی با اشاره به بخش های مسابقه ما خانواده ایم گفت: این مسابقه کاری از گروه خانواده و سلامت رادیو سلامت است. در این مسابقه سه شرکت کننده حضوری داریم که همه از یک خانواده هستند. مادر، پدر و فرزند در مسابقه شرکت می کنند و با حضور یک کارشناس مشاور خانواده خانم دکتر لیلا رحیمیان مراحل مسابقه را طی می کنند و امتیاز دریافت می کنند.

وی ادامه داد: مجری برنامه مسعود خواجه وند است. طراحی مسابقه ما خانواده ایم بر مبنای استعاره های که در علم روانشناسی وجود دارد، صورت گرفته است. در علم رواشناسی، دره غرور، اقیانوس خشم، کلبه تنهایی و ... داریم. هر مسابقه در چهار مرحله است و شرکت کنندگان در این چهار مرحله حضور دارند. به عنوان مثال در کلبه تنهایی به صورت نمادین و نمایشی افکت هایی را پخش می کنیم که فضای تنهایی در کلبه را ایجاد کند و بعد از شرکت کنندگان درباره تنهایی و خروج از تنهایی سئوال می پرسیم و در این بخش راهکار ارائه می دهیم.

این سردبیر و نویسنده با تاکید بر امتیازات برنامه توضیح داد: هر مرحله با توجه به پاسخی که شرکت کنندگان بدهند، کارشناس امتیاز می دهد و اگر شرکت کنندگان 150 امتیاز را کسب کسند می توانند راهی فینال شوند که پایان هر ماه برگزار می شود. در نهایت دو گروه در فینال مسابقه می دهند و راهی خانه سلامت می شوند. هر مسابقه به مدت نیم ساعت است و روزهای فینال یک ساعت روی آنتن می رود. در مجموع سعی کرده ایم با آنونس و افکت، اطلاعات هم غیر مستقیم به خانواده ها بدهیم تا چالش های مختلف را با موفقیت طی کنند.

مسابقه ما خانواده ایم روزهای جمعه ساعت 16 به تهیه کنندگی سولماز عطایی پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز