با هدف شناسایی و حمایت از آهنگسازان جوان ایرانی؛

اعلام شرایط شرکت در فراخوان ارکستر سمفونیک تهران

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۳:۲۹:۳۷
کد خبر: ۱۱۷۱۳۵۷
اعلام شرایط شرکت در فراخوان ارکستر سمفونیک تهران
ارکستر سمفونیک تهران با هدف شناسایی و حمایت از آهنگسازان جوان ایرانی قصد دارد تعدادی از آثار این آهنگسازان را انتخاب و در برنامه سالانه ارکستر قرار دهد.

به گزارش برنا؛ شرایط و نحوه شرکت در فراخوان ارکستر سمفونیک تهران برای اجرای آثار آهنگسازان جوان 

الف) شرایط شرکت کنندگان:  شرکت کننده باید تابعیت ایرانی داشته و بین 25 تا 40 سال سن داشته باشد (متولدین 1360-1375)

شرکت کننده باید پدیدآورنده اثر و یا دارای اجازه کتبی از مالک اثر برای ارائه آن در این فراخوان بوده و مسئولیت هرگونه ادعای احتمالی در مورد حقوق مادی و معنوی اثر را بپذیرد.

ب) مشخصات اثر: سازبندی و سبک (ژانر) اثر باید برای ارکستر سمفونیک، بدون کلام و یا ارکستر سمفونیک و یک ساز سولو باشد. 

2.مدت زمان اثر بین 5 تا 12 دقیقه باشد.

3. نسخه نهایی اثر باید همراه با لوح فشرده حاوی نمونه صوتی آن در یکی از فرمت های MP3, Audio, mp4 ارائه شود.

ج) نحوه ارسال آثار: پارتیتور اثر به همراه نمونه صوتی اثر و نیز فرم تکمیل و امضاء شده مشخصات فردی شرکت کننده (قابل دریافت از سایت بنیاد رودکی  WWW.BONYADROUDAKI.COM) و تصویر کارت ملی و یا گذرنامه ایشان باید تا تاریخ 1400/5/15 از طریق پست سفارشی و یا به صورت حضوری در ساعات اداری به بنیاد رودکی (به نشانی خیابان حافظ، بلوار استاد شهریار، تالار وحدت، کدپستی 1133914917، طبقه سوم) واحد کتابخانه و آرشیو سرکار خانم ندا یزدانی تحویل گردد.

2. با توجه به شرایط کرونایی، فرم مشخصات فردی باید توسط شرکت کننده پرینت گرفته شده و به صورت دستی نوشته و امضاء شده و همراه سایر مدارک ارسال گردد.  

موارد بسیار مهم: ارسال اثر به منزله تایید آن برای اجرا با ارکستر نیست. کلیه آثار در شورای هنری ارکستر سمفونیک تهران بررسی شده و آثار مناسب انتخاب و نسبت به اجرای آنها با هماهنگی صاحب اثر اقدام می گردد. 

2. انتخاب و یا رد آثار لزوما به منزله ارزشگذاری بر آنها نخواهد بود.

3. شرکت کننده با امضاء تعهد نامه موجود در فرم مشخصات فردی، متعهد می شود که در بیان تمامی موارد از صداقت و راستی کامل برخوردار بوده است. لذا در صورت بیان موارد کذب، بنیاد رودکی مختار به پیگیری موضوع از طریق مجاری قانونی خواهد بود. 

4. انتخاب زمان اجرا و رهبر ارکستر برای اجرای آثار منتخب تنها از اختیارات شورای ارکستر است.

5 - بنیاد رودکی متعهد است که تمامی آثار ارسال شده را محرمانه تلقی کرده و این آثار صرفا در اختیار اعضای شورا قرار می گیرد و پس از اعلام نتایج نهایی، آن گروه از متقاضیان که آثارشان مورد تایید شورا قرار نگرفته است می توانند حداکثر تا یک ماه برای دریافت نسخه فیزیکی اثر اقدام کنند. بدیهی است بنیاد تعهدی برای ارسال آثار یاد شده نخواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز