در کانال اردوی شبکه سحر؛

جدیدترین نوآوری ها و اختراعات جهان صنعت در مستند «شش»

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۱۹۴۶
جدیدترین نوآوری ها و اختراعات جهان صنعت در مستند «شش»
بروز ترین پیشرفت های دنیا درحوزه های مختلف علمی، صنعتی، پزشکی، فضایی و ... در مستند «شش» در کانال اردوی شبکه سحر به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش برنا، مستند «شش» جدید ترین نوآوری ها و اختراعات جهان صنعت در حوزه های مختلف را در مستند «شش » به مخاطبان اردو زبان خود در شبه قاره هند، معرفی می کند.

تشریح بروز ترین اطلاعات از یافته ها و اکتشافات جدید فضایی، شاتل فضایی، نقشه کهکشان راه شیری و استفاده از سنگ های آتشفشانی در ساختمان سازی، پیشروی در قطب با کشتی یخ شکن، فناوری ماهواره ای در کمک به اقیانوس نگاری، ساخت شناور ضد گلوله، کشتی حمل گاز، نفت، تعمیر کشتی زیر آب، تعمیر و نگهداری نیروگاه، سیستم های مجهز جدید در فرودگاه ها، سفر در زمان، پیچیدگی مغز انسان، استفاده از فناوری جدید برای کمک به بیماران سکته مغزی و کبدی، نسل جدید عینک های هوشمند، تولید الکتریسیته از گیاهان، قدمت جراحی پلاستیک، مراحل تکمیل جنین انسان، جراحی انسان توسط روبات، درمان سرطان با میکروارگانیسم دریایی، بازیابی تحرک اندام فلج و غیره ...  محورهای  موضوعی این مستند هستند.

مستند «شش» تامین شده از شبکه خبر با زبانگردانی فرید ارس خانی در 26 قسمت 10 دقیقه ای هر روز ساعت 21:50 دقیقه از کانال اردوی شبکه سحر پخش می شود.

نظر شما