معرفی فیلم؛

«جکی» روایت سینمایی بخشی از زندگی همسر جان. اف. کندی

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۲۶۰۹
«جکی» روایت سینمایی بخشی از زندگی همسر جان. اف. کندی
«جکی» هفتمین اثر سینمایی پابلو لارین کارگردان شیلیایی است که سال ۲۰۱۶ اکران شد و این فیلم با بازی ناتالی پرتمن نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب کرد.

به گزارش برنا، داستان فیلم زندگینامه‌ای «جکی» ‌درباره ژاکلین کندی اوناسیس و زمانی که او به عنوان بانوی اول ایالات متحده در کاخ سفید به سر می‌برد و همچنین ماجرای ترور همسرش جان اف. کندی را در نوامبر سال ۱۹۶۳، در شهر دالاس تگزاس دنبال می‌کند.

جیمز براردینلی از معدود منتقدانی است که امتیاز چندانی برای این فیلم قائل نبوده و در نقدی که چندان تعریفی از «جکی» نکرده است این فیلم را اثری دانسته که نتوانسته شخصیتی واقعی بر پرده سینما تبدیل کند ولی عدم تلاش فیلمساز برای بررسی مختصری از کل زندگی جکی را مورد ستایش قرار داده است.

«جکی» توانسته در سایت روتن توماتوز از بین ۲۶۱ نظر نمره ۸۹ از ۱۰۰ را از آن خود کند و سایت متاکریتیک نیز از بنی ۵۲ رأی نمره ۸۱ را به این فیلم سینمایی داده است.

فیلم «جکی» برای کسب جایزهٔ شیر طلایی در هفتاد و سومین جشنواره فیلم ونیز به رقابت پرداخت. همچنین این فیلم توسط فاکس سرچلایت پیکچرز در تاریخ ۲ دسامبر ۲۰۱۶ در ایالات متحده اکران شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز