روی آنتن شبکه جهانی جام جم؛

ویژه برنامه «قرار عارفان» در شب های قدر

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۹:۰۹
کد خبر: ۱۱۷۲۸۴۱
برنامه قرار عارفان به صورت زنده و ارتباط مستقیم با امکان مقدس و متبرک مذهبی ، مشهد مقدس حرم حضرت علی ابن موسی-الرضا(ع) و شهر ری حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برای ایرانیان و فارسی زبانان در سراسر دنیا پخش می گردد.

به گزارش برنا؛ این برنامه به صورت ترکیبی از استودیو ایرانیان با دکوری مناسب و با  کارشناس مذهبی جناب آقای سید محسن میرباقری همراه با شاعر آئینی کشور جناب آقای محمود حبیبی کسبی پخش خواهد شد.

در ابتدای هر برنامه ابتدا به  ذکر اعمال ، آداب و اهمیت آن شب پرداخته می شود و در بخش دوم برنامه ارتباط مستقیم با حرم حضرت امام رضا(ع)از  مشهد مقدس که در حال پخش مراسم احیاء شب نوزدهم رمضان ، دعای جوشن کبیر با مداحی حجة الاسلام اسلامی فر و در قسمت بعد  همراه با سخنرانی و قران بسر گرفتن توسط حجت الاسلام و المسلمین  دکتر عالی از حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) پخش خواهد شد. در حین برنامه آیتم های کوتاه معارفی نیز پخش خواهد شد.

این برنامه با اجرای آقای مهدی صفری به تهیه کنندگی سید یوسف موسوی از گروه معارف اسلامی و اندیشه های دینی شبکه جهانی جام جم ، ساعت ۱:۳۰ تا ۴:۱۵ بوقت تهران و بوقت اروپا ساعت ۲۳ تا ۱:۴۵ ازشبکه جهانی جام جم  ، تقدیم مخاطبان خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز