همزمان با لیالی قدر؛

فرهنگسرای امید نماهنگ «چشم به راه» را منتشر کرد

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۴:۱۰
کد خبر: ۱۱۷۲۸۵۴
فرهنگسرای امید نماهنگ «چشم به راه» را منتشر کرد
همزمان با لیالی قدر، فرهنگسرای امید جدیدترین نماهنگ خود با عنوان «چشم به راه» را منتشر کرد.

به گزارش برنا، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13 و فرهنگسرای امید به مناسبت ماه مهمانی پروردگار نماهنگ «چشم به راه» را تولید کرده است. این نماهنگ همزمان با ایام عزاداری امیرالمؤمنین و شب‌های قدر که تجلی عبادت بنده در برابر خداوند متعال است منتشر می‌شود.  

پروانه دوستی، رئیس فرهنگسرای امید با اشاره به مضمون نماهنگ «چشم به راه» گفت: محوریت اصلی این موسیقی عبادت پروردگار در ماه مبارک رمضان است که در آن سفره پربرکت الهی پهن می‌شود. این ایام آسمانی که به تعبیر پروردگار از هزار ماه هم بهتر است، تلنگری به بندگان است تا از روزمرگی‌ها بیرون آمده و به سوی عبادت خالق هستی روی بیاورند.

وی اضافه کرد: در شعر پرمفهومی که از سوی محمد یعقوبی، شاعر برجسته کشورمان برای این نماهنگ سروده شده است مضامینی نظیر خلوت با پروردگار در ماه رمضان و عبادت خاص او، فضیلت و برکت هزار برابر این ایام، فقیر بودن بنده‌ای که دستش را از ریسمان الهی رها کرده است، توسل به ائمه و اهل بیت در شب‌های قدر و ... دیده می‌شود.

رئیس فرهنگسرای امید با اشاره به روند تولید «چشم به راه» گفت: تولید این نماهنگ از مدتی پیش به همت فرهنگسرای امید آغاز شد. لوکشین تولید این قطعه موسیقایی در فضای باز مجاور فرهنگسرای امید و بوستان خیام است. هم‌چنین، براساس سناریویی از پیش تعیین شده، شاهد نقش‌آفرینی سجاد ساجدی به عنوان بازیگر در آن هستیم.

دوستی از انتشار این نماهنگ همزمان با شب‌های قدر خبر داد و گفت: این قطعه، همزمان با لیالی قدر و ایام شهادت امیرالمؤمنین علیه السلام منتشر می‌شود تا بتوانیم فضایی معنوی را در این شب‌ها که اوج عبادت و بندگی رقم می‌خورد، برای شهروندان متدین و روزه‌داران ایجاد کنیم.

عوامل تولید نماهنگ «چشم به راه» عبارتند از: شعر، موسیقی و خوانندگی محمد یعقوبی، تهیه‌کننده، کارگردان: سجاد ساجدی، تولید شده در فرهنگسرای امید به سفارش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز