محاکات روایت می‌کند؛

قصه جانفشانی دو برادر دوقلو در حادثه پلاسکو

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۸:۴۲
کد خبر: ۱۱۷۲۹۴۷
قصه جانفشانی دو برادر دوقلو در حادثه پلاسکو
مسابقه «محاکات» شنبه 11 اردیبهشت با حضور کاوه خداشناس به عنوان کارشناس مهمان به روایت داستانی از فداکاری‌های آتشنشانان برای نجات جان مردم و بیان بخشی از نگرانی خانواده‌های‌شان می‌پردازد.

به گزارش برنا؛ مهمانان این قسمت از مسابقه محاکات حسام هوایی و سهیلا اوجاقی هستند. قهرمانان این داستان دو برادر دوقلویی هستند که یکی از آنها در حادثه پلاسکو جان خود را از دست می‌دهد.

«محاکات» با بررسی قصه ها و داستان های مخاطبان خود و پرسشگری و هدایت آن ها ، یک چالش دوست‌داشتنی و صمیمی از حکایت‌هایی پدید می‌آورد که روایتگر آن خود مردم هستند. در محاکات  فصل ویژه رمضان انتخاب‌ قصه‌های برگزیده تا چهار اثر افزایش پیدا کرده و براساس ۳۰ شب قصه‌گویی، ۲ اثر برای نگارش رمان و ۲ اثر هم برای فیلمنامه انتخاب می‌شود.

«محاکات» مسابقه‌ای بزرگ برای روایت داستان‌های زندگی مردم است و تلاش دارد با معرفی منابع ادبی، اهمیت حکایت‌گری را روشن‌تر کند چرا که باور دارد قصه ، قدرت تاثیرگذاری فراوانی دارد. در این مسابقه رسول نجفیان، امیر شهاب رضویان و فلورا سام سه داور ثابت برنامه هستند و در هر قسمت یکی از منتقدان سینمایی، فیلمنامه‌نویسان و یا کارگردانان سینمای ایران نیز به عنوان کارشناس مهمان حضور خواهند داشت.

مسابقه «محاکات» کاریست از گروه اجتماعی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و اجرای منصور ضابطیان که در ایام شب‌های قدر از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 18:00 روانه آنتن می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت 15:00 خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز