با محوریت روز معلم؛

«دست در دست» میزبان مهوش وقاری می‌شود

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۲:۵۲
کد خبر: ۱۱۷۳۴۴۲
«دست در دست» میزبان مهوش وقاری می‌شود
برنامه «دست در دست» در هشتمین قسمت خود که امشب (یکشنبه ۱۲اردیبهشت ) روانه آنتن می‌شود با محوریت روز معلم میزبان مهوش وقاری؛ بانوی بازیگرِ سینما و تلویزیون می‌شود.

به گزارش برنا، فصل رمضانی برنامه «دست در دست» در هر قسمت با حضور مهمانان مرتبط موضوعی ویژه را مورد بررسی قرار می‌دهد و امشب نیز با توجه به نامگذاری امروز به عنوان روز معلم و گرامیداشت مقام شهیدِ معلم استاد مطهری با حفظ رویکرد برنامه یعنی ایجاد فضایی همدلانه گپ و گفتی صمیمانه را با مهوش وقاری انجام می‌دهد.

مهوش وقاری که چند سال از زندگی خود را به پرستاری از همسر بیمارش زنده‌یاد محسن قاضی‌مرادی اختصاص داده ؛ با حضور در این قسمت از «دست در دست» گفتگویی را با سیاوش عقدایی مجری برنامه خواهد داشت.

همچنین این برنامه در بخش میزبانی از نیروهای جهادی نیز هم‌کلام با یکی از معلمان نیکوکار شهرمان می‌شود. زهرا رستمی معلم خیری است که با کمک فرهنگیان دغدغه‌مند و خیرین فرهنگی تا کنون اقدامات فراوانی از تهیه بسته معیشتی و تهیه افطاری ساده در مناطق کم برخوردار تا اهدای تبلت و لوازم‌التحریر، مشاوره آموزشی، کمک هزینه خرید مسکن واجاره مسکن و ... را با شناسایی دانش‌آموزان کمتر برخوردار انجام داده است.

این برنامه در فصل رمضانی خود تا کنون به موضوعاتی مانند همسایگی، نغمه های رمضانی، شعر در رمضان، مادرانه‌های رمضانی، سریال‌های رمضانی، فوتسال، خلیج فارس و ... پرداخته است و با توجه به محور هر بحث  از مهمانان و مستندهای ویژه‌ای بهره می‌برد.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که جمعه‌ها بعد از مسابقه محاکات و شنبه و یکشنبه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت 23:30 روانه آنتن می شود. این برنامه در ایام شب‌های قدر 12 و 14 اردیبهشت روانه آنتن خواهد شد.

نظر شما