در محاکات امشب نقل می شود؛

قصه پدری داغ دیده که عشقی پدرانه را صرف کودکان کار کرد

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۷:۵۴
کد خبر: ۱۱۷۳۵۵۴
قصه پدری داغ دیده که عشقی پدرانه را صرف کودکان کار کرد
مسابقه «محاکات» یکشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور داوود امیریان؛ نویسنده به عنوان کارشناس مهمان به داستان پدری می پردازد که در اثر یک رویداد تلخ حرکت ارزشمند حمایت از کودکان کار را آغاز کرد.

به گزارش برنا؛ مهمان این قسمت از مسابقه محاکات مهدی شمس آبادی است.  مردی که فرزندش را از دست داده و به خاطر علاقه ای که فرزند از دست رفته اش به کودکان کار داشته، برای شادی روح او از کودکان کار حمایت و به آن ها کمک می کند.

«محاکات» با بررسی قصه ها و داستان های مخاطبان خود و پرسشگری و هدایت آن ها، یک چالش دوست‌داشتنی و صمیمی از حکایت‌هایی پدید می‌آورد که روایتگر آن خود مردم هستند. در محاکات  فصل ویژه رمضان انتخاب‌ قصه‌های برگزیده تا چهار اثر افزایش پیدا کرده و بر اساس ۳۰ شب قصه‌گویی، ۲ اثر برای نگارش رمان و ۲ اثر هم برای فیلمنامه انتخاب می‌شود.

در این مسابقه رسول نجفیان، امیر شهاب رضویان و فلورا سام سه داور ثابت برنامه هستند و در هر قسمت یکی از منتقدان سینمایی، فیلمنامه‌نویسان و یا کارگردانان سینمای ایران نیز به عنوان کارشناس مهمان حضور خواهند داشت.

مسابقه «محاکات» کاریست از گروه اجتماعی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و اجرای منصور ضابطیان که در ایام شب‌های قدر از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 18:00 روانه آنتن می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت 15:00 خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز