یک سینماگر جوان داور جشنواره فیلم «انتاریو» شد

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۰۱:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۳۶۲۰
یک سینماگر جوان داور جشنواره فیلم «انتاریو» شد
پیمان شاه محمدی سینماگر جوان و مستقل ایرانی داور اولین دوره جشنواره بین المللی فیلم «انتاریو» شد.

به گزارش برنا، پیمان شاه محمدی، فیلمساز ، تهیه کننده، پخش کننده مستقل و مدیر امور پس از تولید فیلم که تا کنون موفقیت های بین المللی متعددی را در کارنامه حرفه ای خود دارد، برای چهارمین بار، عضو رسمی تیم داوری یک جشنواره بین المللی در آسیا شد.

وی در حال حاضر به عنوان یکی از داوران بخش های رقابتی جشنواره بین المللی فیلم وایت یونیکورن هندوستان مشغول به فعالیت است. WUIFF یک جشنواره فیلم است که از سراسر جهان فیلم می پذیرد و با جوایز در دسته ها و ژانرهای مختلف، یک رویداد ماهانه و سالانه که در قلب کلکته برگزار می شود.

مأموریت "جشنواره بین المللی فیلم تک شاخ سفید" پشتیبانی از سازندگان مستقل فیلم در سراسر جهان از طریق بررسی ، داوری و همچنین توزیع شبکه است. داوران رسمی این جشنواره متشکل از کشورهایی همچون هندوستان، هنگ کنگ، قبرس، چین، روسیه و ایران می باشند.

پیمان شاه محمدی پیش از این نیز سابقه حضور در "کمیته پیش نمایش" و "بازبینی ویژه کاتالوگ جشنواره" چهاردهمین دوره جشنواره ی معتبر و بین المللی "رد راک/صخره سرخ" ایالات متحده ی آمریکا را داشته است. جشنواره بین المللی فیلم Red Rock در سال 2007 در جنوب یوتا شکل گرفت که در سال 2009 و 2013 این جشنواره، در لیست "جشنواره های برتر با ارزش ورود" از سوی مجله MovieMaker قرار گرفت.

او همچنین داوری در حوزه فیلمهایی با ژانر خاص را در کارنامه داوری خود دارد که در این بین به سراغ فیلمهای متمرکز بر ژانر فانتزی، علمی تخیلی، ترسناک ، هیجان انگیز رفته است.

داوری در سومین دوره "جشنواره بین المللی فیلم فنومنا"ی کشور برزیل. این رویداد در 7 روز نمایش ، پانل و کارگاه در شهر بزرگ سائوپائولو ، برزیل و در شهر ساحلی پاراتی در ریودوژانیرو برگزار می شود که ماموریتش پیدا کردن غیر عادی ترین ، سورئال ترین ، منحصر به فردترین و شگفت انگیزترین فیلم های "ژانر" است تا توسط بیشترین تعداد سالن نمایشیِ ممکن، دیده شوند.

حضور پیمان شاه محمدی در اولین دوره جشنواره بین المللی فیلم "انتاریو"  و در کتگوری بخش رسمی "داوران فیلم کوتاه" کشور کانادا نیز، چهارمین همکاری وی به عنوان داور در یک فستیوال بین المللی است. جشنواره ONIFF در تورنتوی کانادا برگزار می شود.

لازم به ذکر است که پیمان شاه محمدی در سمتهای مختلف و متعددی در حوزه فیلم مشغول به کار است، این فعالیت های تخصصی شامل مدیم های مختلفی از جمله  فیلم کوتاه، مستند کوتاه و بلند، آگهی تبلیغاتی و فیلم سینمایی است.

لینک های زیر مربوط به سایت جشنواره های مذکور و معرفی این سینماگر ایرانی در جمع داوران آنها است:

https://wuiff.com/Member

https://www.oniff.ca/jury

https://www.phenomenafest.com/schedule2020

https://redrockfilmfestival.eventive.org/films/we-are-all-in-this-together-5f8ace4f7a2ebf0102e60ea9

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز