در پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی انتشار یافت؛

انتشار اولین شماره ماهنامه «مطالعات افول آمریکا»

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۲۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۳۶۳۴
انتشار اولین شماره ماهنامه «مطالعات افول آمریکا»
اولین شماره ماهنامه پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی صدا وسیما با عنوان «مطالعات افول آمریکا» منتشر شد.

به گزارش برنا، این ماهنامه با الهام از بیانات مقام معظم رهبری درباره افول آمریکا و با مشارکت تعدادی از اساتید مطالعات آمریکا توسط واحد پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی تهیه شده است.

رئوس و محورهای اصلی این ماهنامه پژوهشی عبارتند از: نگاه تحلیلی به افول اقتصادی آمریکا، افول اقتصادی آمریکا از منظر اندیشکده ها و صاحب نظران، معرفی برخی تولیدات رسانه ای در خصوص افول اقتصادی آمریکا، معرفی دو کتاب «سرنوشت امپراتوری ها و تلاش برای بقا» و «بی نظمی جدید جهانی؛ افول قدرت آمریکا»، گزارش ویژه شورای حقوق بشر درباره افول اقتصادی و اجتماعی آمریکا به همراه جدیدترین اخبار و راهبردهای راسانه ای پیرامون این موضوع.

براساس این گزارش در شماره آتی این ماهنامه، افول آمریکا در سطوح نرم و سخت ودر زمینه های سیاسی، نظامی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، رسانه ای، علمی و بهداشتی، اخلاقی و دینی نیز مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.

دانشجویان و علاقمندان به موضوعات پژوهشی در حوزه روابط بین الملل و علوم سیاسی برای دسترسی آسان تر به این پژوهش و سایر عناوین پژوهشی به همراه بسته پیشنهادی رسانه ای که از جمله ارکان این پژوهش و سایر عناوین پژوهشی است، می توانند به آدرس http://imrl.arc.irib.ir و نیز سایت پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی به آدرس http://arc.irib.ir مراجعه کنند.

نظر شما