در شبکه رادیویی فرهنگ بررسی می شود؛

سخن بزرگان درباره ماه رمضان در «کیمیای سعادت»

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۳:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۴۰۷۶
سخن بزرگان درباره ماه رمضان در «کیمیای سعادت»
برنامه رادیویی «کیمیای سعادت » ۱۹ تا ۲۳ ماه مبارک رمضان در شب هایی که مراسم احیا و‌برنامه تازه برات پخش نمی شود روی آنتن رادیو فرهنگ می رود.

به گزارش برنا؛ « کیمیای کلمات»  با محوریت رمضان و خودشناسی و خداشناسی  در شب های منتهی به قدر از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

«کیمیای سعادت» ویژه‌ برنامه رادیو فرهنگ به مناسبت رمضان است که با پخش سخنان بزرگان مذهبی و دینی نکات قرآنی و توصیه های اهل بیت علیهم السلام رابرای بهره بیشتر از ماه مبارک رمضان و شب های قدر همراه شنوندگان می شود.

براساس این گزارش، برنامه رادیویی «کیمیای سعادت» که برنامه‌ای کارشناس‌محور است دربرگیرنده بخش‌هایی از جمله صحبت‌های بزرگان دین و کارشناسان دینی است که به همت گروه تامین و تولید رادیو فرهنگ پخش می شود.

‌برنامه «کیمیای سعادت» با هدف برداشت درست معنایی از موضوعات مختلف اخلاقی و عقیدتی ارائه می‌شود که برگرفته از آیات قرآن کریم و کلام بزرگان دین است ساعت ۲۳:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه روی آنتن شبکه رادیویی فرهنگ می‌رود.

در این برنامه سخنرانی آیات عظام مجتهدی‌تهرانی، شجاعی، مکارم‌شیرازی، مظاهری، حق‌شناس و علامه جعفری؛ حجج الاسلام طباطبایی ، رفیعی ،حاج ابوالقاسم، پناهیان ،عالی و ... با محوریت ماه رمضان ماه خودسازی و خودشناسی پخش می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز