در رادیو فرهنگ؛

پخش زنده بیانات مقام معظم رهبری در روز قدس

۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۰۸:۵۴:۵۷
کد خبر: ۱۱۷۴۶۰۲
پخش زنده بیانات مقام معظم رهبری در روز قدس
جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از رادیو فرهنگ شنونده بیانات مقام معظم رهبری در روز قدس ‌ودر برنامه « سرود رهایی» باشید.

به گزارش برنا؛ مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس و آخرین جمعه ماه رمضان امسال نیز همچون سال گذشته  با توجه به شیوع ویروس کرونا متفاوت و مجازی برگزار می شود. به همین منظور رهبر معظم انقلاب اسلامی روز جمعه ساعت ۱۱ صبح سخنرانی خواهند کرد که این سخنرانی از شبکه‌های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی و فضای مجازی پخش خواهد شد و رادیو فرهنگ نیز بیانات معظم له را در برنامه« سرود رهایی» تقدیم شنوندگان می کند.

گفتنی است روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان به منظور یادآوری موضوع مهم فلسطین در اذهان عمومی و ظلم هایی که به مردم این سرزمین در سالهای اشغال آن رفته است از سوی امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد و با توجه به برخی تلاش ها برای این منظور و فراموش کردن آن حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعت ۱۱:۰۰ روز جمعه ۱۷ اردیبهشت  ماه مصادف با روز جهانی قدس با جهانیان به ویژه جهان اسلام سخن می گوید و این سخنرانی به صورت زنده و مستقیم از رادیو فرهنگ پخش می شود.

بیانات مقام معظم رهبری در خصوص روز جهانی قدس در برنامه « سرود رهایی» از رادیو فرهنگ موج fm ردیف ۱۰۶ مگاهرتز و موج am ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز