ویژه برنامه سیاسی از شبکه تلویزیون اینترنتی روستا تی وی؛

معرفی نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا در «انتخاب شو»

۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۰۹:۰۳:۳۹
کد خبر: ۱۱۷۴۶۰۵
معرفی نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا در «انتخاب شو»
برنامه انتخاب شو، ویژه برنامه ای سیاسی است که از شبکه تلویزیون اینترنتی روستا تی وی و با هدف معرفی نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا به روی آنتن می رود.

به گزارش برنا، این برنامه با اجرای بهروز تشکر پخش می شود و در نظر دارد تا با گفتگویی شفاف و بی پرده با کاندیداهای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فرصتی را برای معرفی نامزدها و برنامه های آن ها بوجود آورد.

بنا بر این گزارش، ویژه برنامه انتخاب شو در طول هفته و از طریق تلویزیون اینترنتی روستا تی ‌وی منتشر می ‌شود و سعی دارد تا با معرفی کاندیدا و برنامه های آن ها، مردم را در انتخاب فرد اصلح کمک کند و همچنین به افزایش میزان مشارکت حداکثری مخاطبان در انتخابات بیفزاید.

گفتنی است؛ این شبکه تلویزیونی در تلاش است تا با کنار زدن محدودیت‌های زمانی و مکانی و با نگاهی نو، زیبایی‌های زندگی و آداب‌ و ‌رسوم و سبک زندگی روستاییان را در حوزه‌های فرهنگی، گردشگری، اجتماعی، اقتصادی و ... به تصویر درآورد.

توجه ویژه به مخاطبان به ‌عنوان ذی ‌نفعان اصلی، همکاری همه ‌جانبه و حرفه ‌ای با تولیدکنندگان و تهیه‌کنندگان محتوا در سینما و تلویزیون، توجه به نیروهای جوان و پرانگیزه و حمایت از استعداد های کم‌ تر دیده شده در حوزه برنامه ‌سازی و ایده ‌پردازی از اهداف شبکه اینترنتی روستا تی ‌وی بر شمرده شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز