در دیدار دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو و نادره رضایی مطرح شد؛

علمی و فرهنگی در آستانۀ ثبت ملی

۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۰:۲۵
کد خبر: ۱۱۷۴۶۶۹
علمی و فرهنگی در آستانۀ ثبت ملی
در دیدار ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران با نادره رضایی ، مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی دربارۀ ثبت شرکت انتشارات علمی و فرهنگی به عنوان میراث فرهنگی ملی یا منطقه‌ای و حافظه جهانی مذاکره و گفتگو شد.

به گزارش برنا، حجت الله ایوبی ، دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران از انتشارات علمی و فرهنگی بازدید کرد. این بازدید به منظور ارزیابی شاخص‌های ثبت به عنوان میراث فرهنگی و بشری صورت گرفت.

در این دیدار که با حضور نادره رضایی ، مدیر عامل انتشارات علمی و فرهنگی، حجت الله ایوبی دبیر کل و کاظمی دینان مشاور ارتباطات و صادقی معاون فرهنگی کمیسیون ملی یونسکو در ایران و تقی‌پور از اعضای هیات مدیره انتشارات علمی و فرهنگ صورت گرفت، از پروژه درحال انجام موزه و مرکز اسناد نیز بازدید به عمل آمد. ایوبی بخش‌های مختلف انتشارات علمی و فرهنگی و امکانات آن را بازدید و بررسی کرد. 

در پایان دیدار حاضران در جلسه ابراز امیدواری کردند که با بررسی شاخص‌ها و دریافت فهرستی از دارایی‌ها، اسناد، آرشیو دیداری و شنیداری، کتاب‌ها و چهره‌ها و ظرفیت‌هایی که قابلیت ثبت دارند، این میراث فکری و فرهنگی در حافظه منطقه‌ای یا جهانی یونسکو ثبت شود و برای همیشه از گزند فراموشی و بی اعتنایی و تخریب در امان بماند.

انتشارات علمی و فرهنگی + نادره رضایی + یونسکو + ایوبی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز