اولین نماهنگ «باشگاه نوجوانی پیرنگ» منتشر می‌شود

۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۲۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۵۲۷۰
اولین نماهنگ «باشگاه نوجوانی پیرنگ» منتشر می‌شود
باشگاه پیرنگ که از چندی پیش در فرهنگسرای امید راه‌اندازی شده است، نماهنگی به مناسبت روز قدس تولید کرده است.

به گزارش برنا، باشگاه نوجوانی پیرنگ با هدف ایجاد محفلی صمیمانه به منظور کشف استعدادهای نوجوانان در فرهنگسرای امید راه‌اندازی شده است.

این باشگاه با انتشار فراخوانی عمومی از نوجوانان 10 تا 15 سال دعوت کرد تا با ضبط یک کلیپ کوتاه درباره علایق و توانایی‌های خود سخن گفته و به این باشگاه بپیوندند. حالا و پس از عضوگیری باشگاه نوجوانی پیرنگ، فعالیت‌های این باشگاه آغاز شده است.

اولین نماهنگ تولید شده در باشگاه نوجوانی پیرنگ به مناسبت روز قدس منتشر می‌شود. در این نماهنگ که به مناسبت روز جهانی قدس تولید شده است، ظلمی که به مردم مظلوم فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی وارد شده است، به تصویر کشیده شده است.

نوجوانان باشگاه پیرنگ این موسیقی را برای همدری با نوجوانان فلسطینی و ارسال یک پیام امیدبخش به مردم مظلوم غزه تولید کرده‌اند تا در آستانه روز جهانی قدس بار دیگر آرمان فلسطین به عنوان مهم‌ترین موضوع جهان اسلام مطرح شده و همه برای آزادسازی آن تلاش کنند.

عوامل تولید این نماهنگ به شرح زیر است:

شاعران: میلاد عرفان‌پور، مرتضی حیدری آل ‌کثیر، احمد شهریاری و محمدمهدی سیار، آهنگساز: احسان جوادی. این سرود به همت نوجوانان باشگاه پیرنگ و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تولید شده است.

نظر شما