مهشید جوادی در گفت و گو با خبرگزاری برنا؛

بازخورد های «بچه مهندس ۴» مثبت بوده است/هیچ یک از عوامل به کرونا مبتلا نشده اند/تغییر بازیگر نقش اصلی به سریال لطمه زده/چالش های «مرضیه توفیقی» نظرم را جلب کرد!

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۵۵۹۱
بازخورد های «بچه مهندس ۴» مثبت بوده است/هیچ یک از عوامل به کرونا مبتلا نشده اند/تغییر بازیگر نقش اصلی به سریال لطمه زده/چالش های «مرضیه توفیقی» نظرم را جلب کرد!
مهشید جوادی بازیگر سینما و تلویزیون که در کارنامه هنری اش آثار ارزشمندی چون «حورمت»، «دریا»، «عمودی ها»، «آنام»، «راه و بیراه» دیده می شود در خصوص تازه ترین سریالش به نام «بچه مهندس 4» با برنا گفت و گوی کوتاهی کرد که ماحصل آن را در زیر از نظر می گذرانید.

مهشید جوادی در خصوص سریال «بچه مهندس 4» با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت و گو کرد او در پاسخ به این سوال که بازخورد سریال تا کنون چگونه بوده است گفت: بازخورد ها تا این لحظه بسیار خوب بود و از طرفی نیز این بازخورد ها برای من و نقش (مرضیه) که ایفاگر آن بودم چشمگیر و مثبت است و مردم با آن ارتباط خوبی برقرار کرده اند.

او در این باره که کرونا در زمان تصویربرداری و فیلمبرداری خللی ایجاد نکرد به گونه ای که باعث توقف پروژه شود بیان کرد: خداراشکر دوستان و همکاران پشت صحنه و حتی بازیگران جلوی دوربین به کرونا مبتلا نشدند چرا که همه افراد مدام ماسک می زدند و پروتکل های بهداشتی را رعایت می کردند اما کرونا در کار تا حدودی خلل ایجاد کرد و این ترس مبتلا شدن در صحنه با ما هست و به همین دلیل نمی توان مدام در صحنه حاضر بود مگر زمانی که قرار باشد نقش خود را ایفا کنیم.

جوادی در این خصوص که عامل موفقیت بچه مهندس چه بوده است خاطرنشان کرد: عامل موفقیت این سریال از همان مرحله اول مخاطب شناسی بوده است یعنی هم کارگردان و نویسنده مخاطب شناس بوده اند.

بسیار سخت است که در سریال نقش های اصلی کودک و نوجوان باشد و از طرفی مخاطب بزرگسال باشد. راستش «بچه مهندس» از فصل سوم بسیار پر مخاطب شد.

بازیگر «آنام» در پاسخ به این سوال که آیا تغییر بازیگر نقش اصلی «روزبه حصاری» لطمه ای به سریال وارد کرد یا خیر تصریح کرد: در حقیقت اگر بگویم خیر دروغ گفته ام به این دلیل زمانی که مخاطب با یک نقش ارتباط می گیرد خواستار این است که در فصل بعد نیز در همان نقش او را ببیند. من گمان می کنم اگر در فصل قبل آقای «محمدرضا رهبری» نقش جواد جوادی را ایفا می کرد و در این فصل آقای «روزبه حصاری» هیچ فرقی نمی کرد و به آقای حصاری اهانت می شد.

اما به طور کل ما طرفداران و مخاطبان خود را داریم و من شخصا در صفحه مجازی با حجم عظیمی از پیام های مثبت روبه رو می شوم و با توجه به اینکه فیلمبرداری هنوز به اتمام نرسیده و همچنان ضبط داریم زمانی که در خیابان و مکان های عمومی مردم را می بینیم جز اظهار لطف چیز دیگری از آن ها نمی بینیم.

او در این خصوص که نقش «مرضیه» دارای چه جذابیتی بود که آن را ایفا کرد و قرار داد بست اظهار کرد: سال گذشته که به دفتر آقای علی غفاری و سعید سعدی رفتم با نقش «مرضیه توفیقی» که مواجه شدم به جذابیت آن پی بردم و در پرداخت نیز توانستم نقش را به خوبی ایفا کنم چراکه ما معمولا برای بستن قرارداد به دفتر می رویم و بعد ازمعرفی نقش متوجه می شویم این آن چیزی نبود که درموردش حرف زدند اما خوشبختانه من با این نقش به دلیل چالش هایی که دارد ارتباط گرفتم.

مهشید جوادی در پایان و در این خصوص که کار جدیدی در کنار سریال «بچه مهندس 4» دارد یا خیر تاکید کرد: قبل از اینکه فیلمبرداری این سریال شروع شود به ما اطلاع دادند که فعلا هیچ کجا قرارداد طولانی مدت نبندیم و من نیز هیچ قراردادی نبسته ام اما خداراشکر پیشنهادات خوبی دارم اما به دلیل اینکه سر پروژه بچه مهندس تعهد دارم این کار را نکرده ام.

ر استش معلوم نیست که «بچه مهندس 5» ساخته شود یا خیر چرا که هنوز قطعی نشده است که می خواهند فصل جدید این سریال را بسازند یا خیر ولی من شخصا به دلیل اینکه همچنان درگیر ادامه ضبط این سریال هستم فعلا نتوانستم کار جدیدی را قبول کنم.

نظر شما
پرونده ویژه