در قالب مسابقه رادیویی؛

مخاطبان رادیوی استان‌ها کاندیدا می‌شوند

۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۰۸:۴۴:۳۲
کد خبر: ۱۱۷۶۳۲۲
مخاطبان رادیوی استان‌ها کاندیدا می‌شوند
مسابقه رادیویی "اگه تو کاندیدا بودی" در رادیو آبادان تولید و از ۳۳ مرکز استانی پخش خواهد شد.

به گزارش برنا، انتخابات ۲۸ خرداد امسال یکی از آزمون‌های مهم برای مردم و حاکمیت در نظام جمهوری اسلامی است، آزمونی برای سپردن سکان امور اجرایی کشور به دست توانمند تیمی که قرار است در آغازین دهه گام دوم انقلاب، مدیریت منابع کشور و بکارگیری صحیح آنها را برای تحقق اهداف عالیه نظام بر عهده بگیرد، از دیگر سو پارلمان‌های شهری هم در انتظار انتخاب اعضای جدید برای چهار سال آتی هستند، جایی که نمود بارز مشارکت مردم در تصمیم‌سازی برای اجرای سیاست‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مرتبط با شهر و روستای محل زندگی‌شان است.

با توجه به اهمیت انتخاب اصلح و لزوم آگاهی‌بخشی در این زمینه، ستاد انتخابات در معاونت امور استان‌های رسانه ملی و به تبع آن در ۳۳ مرکز استانی صدا و سیما تشکیل شده وظیفه سیاستگذاری، ایده‌پردازی و راهبری برنامه‌های تولیدی در این حوزه را بر عهده دارد.

یکی از این برنامه ها مسابقه رادیویی "اگه کاندیدا بودی" نام دارد که در رادیو آبادان تولید شده و قرار است از همه شبکه های صدای استانی پخش شود.

محور اصلی مسابقه ایجاد این تصور برای شرکت‌کنندگان است که خود را جای کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها قرار دهند و به این ترتیب انتظاراتی را که از آنها می رود برای خود متصور شوند.

هدف از این روند در اجرای مسابقه، آگاهی‌بخشی به شرکت‌کنندگان و مخاطبان در مورد وظیفه رئیس جمهور و اعضای شوراهای شهر و روستا و لزوم انتخاب فردی با بهترین برنامه برای تصدی چنین جایگاهی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز