در رادیو فرهنگ؛

«سیم و زر» به نقد «دیده بان شهر» می پردازد

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۰۹:۴۲:۴۰
کد خبر: ۱۱۷۶۹۰۹
«سیم و زر» به نقد «دیده بان شهر» می پردازد
برنامه «سیم و زر» امروز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت، ماه به نقد و بررسی کتاب «دیده بان شهر» به قلم محمد میلانی اختصاص دارد.

به گزارش برنا؛ در برنامه «سیم وزر» که برنامه ای بامحوریت  معرفی و نقد کتاب از رادیو فرهنگ پخش می شود  هر هفته با حضور نویسنده و مترجم و یا ویراستار کتاب‌های حوزه‌های مختلف و همچنین یک منتقد مرتبط با حوزه اختصاصی کتاب مورد نظر، به معرفی و نقد آثار توجه می شود و در تازه‌ترین قسمت این برنامه امروز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه، «امین خرمی» در گفت‌وگو با «محمد میلانی» نویسنده، کتاب «دیده بان شهر» به معرفی و‌ نقد این اثر می پردازد.

« دیده بان شهر»  با موضوع داستان ایران ؛ مجموعه مقالاتی در خصوص اجتماع با مقدمه دکتر سعید مدنی است. کتاب شامل چهار فصل با عناوین «زنان در مصاف چالش‌های اجتماعی»، «مصائب اجتماعی کودکان»، «جست‌وجوی ردپای اعتباد در جامعه» و «آسیب شناسی معضلاتی چند از نظام اجتماعی» است  و مجموعه‌ای از مقالات نویسنده در روزنامه جهان صنعت است که شنبه‌ها یک گزارش انتقادی و تحلیلی درباره معضلات اجتماع منتشر شده است و تلاش شده مطالبی که به مباحث اصلی جامعه پرداخته ضمن دنباله‌دار بودن فارغ از هیاهوی روزانه باشد.

این کتاب به فراخور مطالعات اجتماعی نویسنده شکل گرفته ، رویکرد نگارشی این مقالات هم برگرفته  از بروزترین مقالات در حوزه خبرنویسی و روزنامه‌نگاری و رویکرد گزارش‌هایی که در روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌های معتبر جهانی منتشر می‌شوند، است .

گفتنی است عواید فروش این کتاب نیز به زنان قربانی خشونت تعلق مب گیرد.

برنامه «سیم و زر» با تهیه کنندگی فریده گودرزی و گویندگی فاطمه اسحاق تبار ساعت ۱۲ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

نظر شما