از سری داستان های فارسی؛

«سمفونی یک نفره» منتشر شد

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۱:۴۹
کد خبر: ۱۱۷۷۰۷۱
«سمفونی یک نفره» منتشر شد
آهنگساز و تنظیم کننده شناخته شده موسیقی به انتشار کتاب«سمفونی یک نفره» اقدام کرد.

به گزارش برنا؛ بهنام خدارحمی پس از تجربه های موفقی که در زمینه های آهنگسازی، تنظیم و نوازندگی برای خوانندگان مطرح دارد، این بار به نوشتن داستان«سمفونی یک نفره» با محوریت موسیقی اقدام کرده است.

کتاب «سمفونی یک نفره» از سری داستان های فارسی است که زندگی پرپیچ و خم آهنگسازی مطرح را روایت می کند.

نشر«تاو» به مدیریت روجا غمگسار ناشر این کتاب است.

بهنام خدارحمی درباره نویسندگی خود در این کتاب نوشته است: گاهی اوقات نوشتن، راهی است برای رهایی از خاطرات تلنبار شده ی بی مصرفی که به هیچ وجه قصد رفتن ندارند. «سمفونی یک نفره» روایت واقعیتی است که بارها و بارها آرزو کرده ام ای کاش شاهدی عینی بر اتفاقات باور نکردنی آن نبودم. اما چه کنم که لحظه به لحظه اش در حافظه دوربین ذهنم لنگر انداخته است.

در توضیحات تکمیلی این کتاب آمده است: رُمان «سمفونی یک نفره» روایتی است از عشق، زندگی و امید! قصه مردی که از دنیا بریده و ناگهان کورسوی امیدی در زندگی اش پیدا می شود. دستاویزی که در حقیقت طناب داری است برای به مسلخ بردن احساسات هنرمندی که دلباخته که نه، پاکباخته زنی است که زن بودن را معنایی تلخ بخشیده است.

زندگی یک موزیسین حرفه ای که در کشاکش روزگار، فراز و فرودهای زیادی را طی می کند. داستان مبارزه با خود، روزگار و دستان سرد سرنوشت، که رسم پیروزی بر مشکلات را پله پله ترسیم می نماید...

کتاب «سمفونی یک نفره» هم اکنون در کلیه کتاب فروشی های معتبر در دسترس علاقمندان به داستانهای فارسی با محوریت موسیقی است.

نظر شما