مسابقه پنج ستاره پخش می شود؛

عیدانه شبکه ۵ برای مخاطبان

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۵:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۷۵۳۳
عیدانه شبکه ۵ برای مخاطبان
سریال جدید روزهای آبی، برنامه های سلام تهران، مسابقه پنج ستاره، جشن رمضان و... روز عید سعید فطر از شبکه 5 سیما پخش می شود.

به گزارش برنا، شبکه 5 سیما روز عید سعید فطر پخش سریال جدید روزهای آبی را آغاز می کند و با برنامه های سلام تهران، مسابقه پنج ستاره، جشن رمضان و... مهمان خانه های مخاطبان می شود.

 از شبکه پنج سیما، اولین قسمت سریال تلویریونی«روزهای آبی»به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی و تهیه‌کنندگی پرویز امیری پنج شنبه 23 اردیبهشت ماه مصادف با عید سعید فطر ساعت 23 از شبکه پنج سیما پخش می شود و روز بعد ساعت 10 صبح و 19 عصر بازپخش خواهد شد. این سریال در 26 قسمت 40 دقیقه ای به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج تهیه و تولید شده و اکبر عبدی، نادر سلیمانی، مهران رجبی، فریبا متخصص، ایرج نوذری، ویدا جوان، سامان صفاری، امیر غفارمنش، رامین ناصر نصیر و ... در آن ایفای نقش می کنند. «روزهای آبی» درباره خانواده‌ای است که در شرایط مالی سخت قرار می‌گیرد و مجبور می‌شود تا در روستایی ساکن شوند و ارتباط آن‌ها با اهالی روستا، ماجرایی درام و فانتزی را پدید می‌آورد. زندگی خانواده‌ای که با توجه به مشکلات مالی پدر، مجبور به تجربه زندگی در روستای مادری‌شان می‌شوند و این آغاز چالش‌های تلخ و شیرین آن‌ها در روستا است.

سلام تهران به عید بندگی    

برنامه صبحگاهی "سلام تهران" گروه اجتماعی، در جشن بندگی پنج شنبه و جمعه (23و 24 اردیبهشت ماه) از ساعت 10 صبح تقدیم نگاه پر مهر مخاطبان می شود. این برنامه عیدانه و شاد با دعوت از چهرهای مطرح سینما و تلویزیون و تعدادی از بازیگران سریال جدید"روزهای آبی" لحظات شاد و مفرحی را برای بینندگان رقم خواهد زد. حضور و اجرای خوانندگان در فواصل مختلف برنامه، میان برنامه های شاد، گزارش مردمی با محوریت انتخابات، برگزاری مسابقه پیامکی شهرآورد پایتخت و ...  از بخش های جذاب و تماشایی این برنامه به شمار می رود. همچنین در این برنامه موضوع و معنای عید و جایگاه شادی و نشاط در دین مبین اسلام با حضورکارشناس مذهبی تبیین می شود.

دست پر جشن رمضان در عید سعید فطر

آخرین قسمت برنامه شبانگاهی جشن رمضان ۱۴۰۰، در روز عید فطر با حضور مهمانان ویژه از شبکه پنج سیما تماشایی می شود. حضور هنرمندان و خوانندگان محبوب کشور از بخش های جذاب و شادی آفرین این ویژه برنامه در عید سعید فطر است. همچنین این برنامه با موضوع اکرام ایتام و اطعام محسنین، به معرفی کارآفرینان خیر در راستای پشتیبانی و مانع زدایی ها از تولید می پردازد.

جشن رمضان ۱۴۰۰ به تهیه کنندگی کاوه امیری و سردبیری فرزانه پزشکی، کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که در شب های ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۲۱:۳۰ تقدیم حضور بینندگان شد.

یک عقد کنان با دریافت پنج ستاره

مسابقه تلویزیونی "پنج ستاره" گروه اجتماعی شبکه پنج نیز پنجشنبه ساعت 17 و جمعه ساعت 16:30 ( 23 و 24 اردیبهشت ماه) روی آنتن می رود. این مسابقه در روز پنج شنبه با هدف ترویج ازدواج آسان مراسم عقدکنان یک زوج را برگزار می کند. همچنین روز جمعه این ویژه برنامه میزبان چهره های سینما و تلویزیون خواهد بود. ویژه برنامه "پنج ستاره" با طراحی بخش های مختلف عیدانه و دعوت از گروههای موسیقی، مهمان خانه مخاطبان می شود. برنامه "شهر زیبا" که در ماه مبارک رمضان هرشب ساعت 19:45 از شبکه پنج سیما پخش شده است،  روز عید فطر و جمعه 24 اردیبهشت ماه نیز تقدیم مخاطبان خواهد شد. شهر زیبا علاوه بر ریتم شاد و عیدانه، یک شگفتانه ویژه خواهد داشت که مهمانان این  برنامه را غالفگیر خواهد کرد.

حفظ دستاوردهای معنوی و مهدوی ماه مبارک رمضان

برنامه "عطر عاشقی" شبکه پنج سیما، جمعه 24 اردیبهشت ماه به تبیین حفظ دستاوردهای معنوی و مهدوی ماه مبارک رمضان می پردازد. "عطر عاشقی" این هفته با حضور حجت الاسلام سید حسین مومنی از آستان مقدس امامزاده عبدالله شهرری تماشایی می شود. همچنین حاج محمد رضا پورزرگری با نوای گرم و دلنشین به قرائت زیارت آل یس برای حاضران و بینندگان می پردازد. برنامه تولیدی عطر عاشقی کاری از گروه معارف شبکه پنج سیما است که غروب جمعه هر هفته به تهیه کنندگی و کارگردانی سید ناصر سجادی و با اجرای سید رضا نواب ساعت 17:30 روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

کودکان هم در این عید جشن می گیرند

اما ویژه برنامه رنگین کمان بصورت زنده با دعوت از کودکان و اجرای موسیقی های عیدانه و دکور جذاب، این روز عزیز را برای کوکان منازل و استودیو جشن می گیرد.

هویت بصری شبکه پنج در عید فطر نو می شود

شبکه پنج سیما در روز عید سعید فطر نیز به نگاه مخاطبان خود هویت بصری جدیدی از این شبکه هدیه خواهد کرد.

هویت بصری جدید بدون تغییر در شکل لوگو در چند بخش و به تدریج روی آنتن به تصویر کشیده خواهد شد، این تغییر بر اساس توجه به مفهوم پایتخت، امید و حرکت است. گفتنی است در این هویت بصری، لوگو شبکه پنج از رنگ آبی که رنگ اصلی است، به عنوان نماد آسمان آبی و پاک که یکی از آرزوهای کلانشهر تهران و پایتخت است بهره برده است. همچنین رنگ نارنجی به عنوان رنگ تحرک و پویایی به شکل رنگ مکمل در این طرح جدید خودنمایی می کند که رنگ آبی با حجم بالا در اطراف و رنگ نارنجی با حجم کم در مرکز لوگو نیز جانمایی شده است. فرم های پیرامونی لوگو، نقش واحد های اصلی در طراحی و ساخت اشکال را بر عهده دارند که در کنار رنگ های انتخابی، به عنوان شکل هویت ساز شعار شبکه ایفای نقش خواهند کرد. تکنیک ساخت سه بعدی با رندر تخت، در تلفیق با گرافیک دو بعدی و در برخی بسته ها، همراه با تصاویر واقعی خواهد بود. از دیگر ویژگی های این  هویت بصری می توان به طراحی سناریوها اشاره کرد که ضمن تک پلانی بودن آن، به سادگی برای  حفظ تعادل با خطوط برگرفته از شکل های هویت ساز شبکه نیز تاکید شده است. همچنین حرکت به سمت طرح های قابل درک، غیر انتزاعی و زنده تر مثل ساعت، آونگ، گنبد، موج و غیره در آن تماشایی خواهد شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز