به کارگردانی مجتبی نوربخش؛

«خداحافظ المپیک» در ایتالیا

۱۴۰۰/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۳:۰۴
کد خبر: ۱۱۷۸۶۰۵
«خداحافظ المپیک» در ایتالیا
فیلم‌کوتاه «خداحافظ المپیک» در جشنواره بین‌المللی فیلم های ورزشی ایتالیا به رقابت می پردازد.

به گزارش برنا، فیلم «خداحافظ المپیک» به کارگردانی مجتبی پوربخش در پانزدهمین حضور بین‌المللی خود در جشنواره بین‌المللی فیلم های ورزشی( International Extreme Sports Film Festival) ایتالیا به رقابت می‌پردازد.

جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی با هدف تلفیق رشته‌های ورزشی، هنرهای تجسمی و سینما متولد شده و در نظر دارد تولید فیلم‌های کوتـاه، فیلم‌های بلند و مستند با کیفیت بالا و با تأثیر عاطفی شدید و تولیدات مستقل از سراسر جهان را افزایش داده و منتخب کند.

این جشنواره از ۱۱ تا ۲۰ ژوئن ۲۰۲۱ میلادی برگزار می‌شود و برندگان جایزه بهترین فیلم بلند و کوتاه، بهترین ورزش‌های هوایی، ورزش‌های زمینی، ورزش‌های آبی و ورزش‌های اتومبیل‌رانی مشخص می شوند.

فیلم کوتاه خداحافظ المپیک تاکنون در جشنواره‌های متعدد بین‌المللی از جمله جشنواره آمریکا، لهستان، اسپانیا، کانادا، ایتالیا، پرتغال، مجارستان و چین حضور پیدا کرده و موفق به کسب جوایز متعددی شده است.

خداحافظ المپیک، داستان دختر قایقرانی را روایت می‌کند که در مسیر المپیک با چالش‌های فراوانی مواجه می‌شود و...

نویسندگی فیلم «خداحافظ المپیک» را بهنام بروجردی برعهده دارد و رامین راستاد، فرج‌الله گل‌سفیدی، هومن جوادی، مهری آل‌آقا، طاهره عموزاده، اصغر سندوسی، مرتضی قدیری، جابر وثوق، علیرضا شهرستانی و مریم جهانی بازیگران این فیلم کوتاه هستند. مجید گل‌سفیدی به‌عنوان تصویربردار و بابک زرین به‌عنوان آهنگساز در این فیلم با مجتبی پوربخش همکاری کرده‌اند.

پخش جهانی این فیلم برعهد کمپانی لیمو فیلم با مدیریت محمد بخشی است.

 

 

 

نظر شما
پرونده ویژه