انتقاد کاربران فضای مجازی از ستاره هالیوود

۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۰۹:۵۰:۳۱
کد خبر: ۱۱۷۹۰۱۴
انتقاد کاربران فضای مجازی از ستاره هالیوود
بیانیه ستاره فیلم «زن شگفت انگیز» که خواستار پایان درگیری ها در خاورمیانه شد، با انتقادهای زیادی از سوی کاربران مواجه شد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، گَل گدوت ستاره فیلم «زن شگفت انگیز» که ۲ سال هم به عنوان سرباز نیروی نظامی رژیم صهیونیستی فعالیت داشته درباره خشونت و درگیری های چند روز گذشته بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه گدوت برای خانواده و دوستانش ابراز نگرانی کرد و خواستار صلح شد. او از قلب شکسته خود و دعا برای قربانیان و خانواده های آن ها گفت. با این حال در این بیانیه، گدوت از مردم فلسطین نامی نبرد و از آنها به عنوان همسایگان خود که شایسته امنیت هستند، یاد کرد. این بخش از بیانیه بازیگر «زن شگفت انگیز» در فضای مجازی با انتقاد مواجه و موجب شکل گیری بحث داغ کاربران شد.

بسیاری از کاربران به او بابت حمایت از نیروهای نظامی صهیونیستی حمله کرده و همینطور از این که گدوت به جای اشاره به فلسطین از لفظ «همسایه» استفاده کرده است، انتقاد کردند.

گدوت که یکی از ستارگان درجه یک کمپانی وارنر است پیش از این نیز بابت حضورش به عنوان سرباز نیروی نظامی رژیم صهیونیستی با انتقاد مواجه شده بود. در سال ۲۰۱۷ کشور لبنان پخش فیلم «زن شگفت انگیز» با بازی این بازیگر را در این کشور منع کرد.

منبع: صبا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز