علی لدنی در گفت و گو با خبرگزاری برنا؛

هنرمندان نیازمند واکسینه شدن هستند/ در صحنه و پشت صحنه امکان رعایت پروتکل ها نیست/اگر یک هنرمند به کرونا مبتلا شود خسارت جبران ناپذیری را متحمل می شویم!

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۹۵۴۳
هنرمندان نیازمند واکسینه شدن هستند/ در صحنه و پشت صحنه امکان رعایت پروتکل ها نیست/اگر یک هنرمند به کرونا مبتلا شود خسارت جبران ناپذیری را متحمل می شویم!
علی لدنی جزو معدود تهیه کنندگانی است که در تلویزیون با جمعیت بالا آثار تاریخی زیادی از جمله«تبریز در مه»، «گذر از رنج ها»،«سال های مشروطه» و«معمای شاه» ساخته و بازخورد خوبی نیز گرفته است. حال به دلیل شیوع و همه گیری ویروس کرونا که به ندرت سریال سازی و فیلم سازی به تعویق افتاده یا اتفاق نمی افتد با این تهیه کننده سینما و تلویزیون در خصوص اولویت واکسیناسیون هنرمندان به گفت و گو پرداخته ایم که ماحصل آن را در ذیل از نظر می گذرانید.

علی لدنی تهیه کننده در خصوص اولویت واکسیناسیون هنرمندان با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت و گو کرد.

به نظر شما آیا هنرمندان باید در اولویت واکسن قرار بگیرند یا خیر؟

هنرمندانی که در صحنه و پشت صحنه مشغول فعالیت هستند و با همدیگر تماس مستقیم دارند به لحاظ تکنیک و روش کار سینما و تلویزیون قطعا نمی توانند پروتکل هارا رعایت کنند و باید واکسیناسیون برای آن ها هرچه سریع تر صورت بگیرد. اما افرادی که در صحنه حضور فعال ندارند و در هیچ پروژه ای حاضر نشدند باید طبیعتا صبر پیشه کنند تا در صف واکسینه شدن قرار بگیرند و همه این مسائل بستگی به مجوز و میزان فعالیت عوامل یک گروه دارد.

آیا واکسینه کردن هنرمندان به وجهه آن ها آسیب نمی زند به این دلیل که ممکن است مردم گمان کنند چنین چیزی تبعیض آمیز است؟

چنین چیزی تبعیض محسوب نمی شود و هنرمندان افرادی هستند که مدام برای مردم فعالیت می کنند و از طرفی نیز به دلیل روش کار نمی توانند پروتکل ها را رعایت کنند و به همین خاطر باید در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرند. این پروسه حداقل با توجه به برنامه ریزی دولت 6 الی 7 ماه اختلاف دارد.

امیدوارم افرادی که فعالیت می کنند مورد حمایت واقع شوند و مشکلاتشان کمتر شود . چرا که بسیاری از هنرمندان در این فضای موجود گروه ها دچار ویروس کرونا می شوند و همین باعث تعطیلی گروه ها می شود و خسارت جبران ناپذیری به منابع مالی، بودجه و تکلونوژی وارد می شود.

در نهایت اگر تولید فیلم و سریال تعطیل و دوستان در زمان مقرر واکسینه شوند شاید خسارت کمتری وارد شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز