مستند «معتاد به نفت» به تلویزیون می‌آید؛

کاهش تحریم‌های نفتی سوژه «به اضافه مستند» شد!

۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۴:۵۵
کد خبر: ۱۱۸۰۲۱۴
مستند «معتاد به نفت» به کارگردانی سیاوش سرمدی در جدیدترین قسمت برنامه به اضافه مستند پخش می‌شود. این فیلم نگاهی به وابستگی ایران به نفت، چالش‌ها و مشکلات آن دارد.

به گزارش برنا، بیست و هفتمین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «معتاد به نفت» به کارگردانی سیاوش سرمدی روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

مستند «معتاد به نفت»، نگاهی چالشی به اقتصاد نفتی ایران داشته و به بررسی مشکلاتی می‌پردازد که به‌ واسطه وابستگی کشورمان به نفت و تحریم‌های آمریکا علیه ایران ایجاد شده است.

وابستگی اقتصادی ‌ایران به فروش نفت باعث شده است که آمریکا سیاست‌های خصمانه خود را با تحریم‌های نفتی علیه ایران اعمال کند، بسیاری از کارشناسان معتقدند که کاهش وابستگی ایران به نفت می‌تواند این تحریم‌ها را کاملا بی‌اثر کند.

مستند «معتاد به نفت» به کارگردانی سیاوش سرمدی، ضمن گفت‌وگو با اقتصاددانان، اساتید دانشگاه و مسئولان حوزه نفتی کشور تاثیر تحریم‌های نفتی بر اقتصاد ایران بررسی و راه‌های گذر از این مشکلات را معرفی کرده است.

در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه با حضور مهدی پورصفا روزنامه نگار و مسعود فروزنده پژوهشگر حوزه تاریخ نفت برگزار می‌شود. در این میز کارشناسی موضوع تحریم‌های نفتی و راه‌های گذر از آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. این قسمت از برنامه روز سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روز‌های چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ساعت ۸:۳۰ و جمعه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۵ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستند‌های دیده نشده داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس با آیتم‌های مختلف سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز