درکانال اردوی شبکه سحر ؛

«مسخره باز» از شیفتگان بازیگری می گوید

۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۴:۰۶:۱۷
کد خبر: ۱۱۸۰۲۴۸
فیلم سینمایی ایرانی «مسخره باز» امشب در کانال اردوی شبکه سحر نقد می شود.

به گزارش برنا؛ عاطفه آقا محمدی، تهیه کننده «کلوزآپ» از نقد و بررسی فیلم های سینمایی ایرانی و خارجی در مجموعه برنامه «کلوزآپ» خبر داد و گفت: فیلم هایی که در فستیوال های بین المللی مانند اسکار ، گلدن گلوب، کن و ... مورد توجه قرار گرفته اند و در مورد فیلم های ایرانی هم سعی شده است تا فیلم های تحسین شده مورد بررسی قرار بگیرند.

در هر قسمت از برنامه «کلوزآپ» فیلم مورد نظر توسط منتقدین مجرب و حرفه ای از جمله؛ پوریا ذوالفقاری، علی فرهمند، شاهین شجری کهن، حمید رضا تجویدی، شاپور عظیمی، محمدرضا مقدسیان و غیره نقد و بررسی خواهد شد.

آقا محمدی در خصوص آیتم های دیگر این برنامه ترکیبی افزود:آیتم های معرفی فیلم و کارگردان ، اخبار سینمایی و درس نامه سینمایی به صورت گرافیکی از بخش های دیگر برنامه است که کامل ترین و جدید ترین اطلاعات سینمایی را در اختیار علاقه مندان به سینما قرار می دهد.

وی ادامه داد: به دلیل استقبال مخاطبان اردوزبان شبکه سحر از فیلم های سینمایی ایرانی، سعی کردیم به درخواست و نیاز علاقمندان پاسخگو باشیم و بیشتر به نقد و بررسی فیلم های سینمایی ایرانی معروف بپردازیم.

 تهیه کننده کلوزآپ همچنین از نقد فیلم سینمایی «مسخره باز» کاری از همایون غنی زاده در برنامه امشب «کلوزآپ» خبر داد و گفت: علی فرهمند مهمان امروز این برنامه است و فیلم را از ابعاد مختلف مورد نقد و بررسی قرار خواهد داد.

 «مسخره باز» داستان جوانی است که شیفته‌ی بازیگری است و در یک سلمانی کار می‌کند. او شب‌ها بعد از اتمام کار به تمرین بازیگری می‌پردازد ...

 استاد علی نصیریان ، هدیه تهرانی، صابر ابر، بابک حمیدیان و ... نقش آفرینان این فیلم هستند.

«مسخره باز» توانسته است در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم ورشو ۲۰۱۹ ، سه جایزه بخش‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و همچنین جایزه ویژه هیئت داوران را به دست آورد.

«کلوزآپ» با اجرای علمدار عباس زیدی، دوشنبه ها ساعت 15:57 به وقت تهران به مدت 32 دقیقه از آنتن کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز