از زنده یاد محمد ابوالحسنی یاد می شود؛

«دیرین دیرین» در رسانه ملی

۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۱۸۰۲۵۴
دومین رویداد ملی فرهنگ، فناوری و کارآفرینی با همکاری رادیو فرهنگ برگزار می شود.

به گزارش برنا، رادیو فرهنگ در کنار بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، سازمان ارتباطات اسلامی دومین رویداد ملی فرهنگ، فناوری و کارآفرینی را برگزار می کند.

دومین رویداد ملی فرهنگ، فناوری و کارآفرینی در قالب همایش TED  برگزار می شود  و سخنرانی و بیان تجربه ها، توسط صاحب نظران در حوزه فناوری و صنایع فرهنگی، چند تن از رابطان فرهنگی ایران در اروپا و آسیا و همچنین چند تن از سخنرانان بین المللی از بخش های مختلف این برنامه است.

گفتنی است در رویداد فرهنگی از زنده یاد محمد ابوالحسنی خالق مجموعه پویانمایی "دیرین دیرین" از جمله برجسته ترین شرکت کنندگان در نخستین دوره این رویداد یاد می شود ، ابوالحسنی  متاسفانه چندی پیش به علت کرونا به دیار باقی شتافت و برای پاسداشت خدمات و زنده نگه داشتن خاطره وی، دراین دوره از رویداد ملی فرهنگ، فناوری و کارآفرینی از ایشان یاد می شود.

دومین رویداد ملی فرهنگ، فناوری و کارآفرینی ۲۸ام اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹ تا ۱۲ برگزار می شود و به جهت پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و همچنین به لحاظ وجود محدودیت برای حضور در این رویداد، شرکت برای عموم از طریق بسترهای مجازی خواهد بود.

فضای مجازی رادیو فرهنگ به نشانی radiofarhang.ir@ و صفحه اینستاگرام بنیاد به نشانی iranctech.ir به صورت برخط این رویداد رو پوشش میدهد. همچنین صوت این مراسم به زودی از شبکه فرهنگ وخش خواهد شد .

علاقه مندان جهت کسب آگاهی بیشتر و ثبت نام در این رویداد می توانند به تارنمای بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی به نشانی www.iranctech.ir مراجعه نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز