جلیل شعبانی در گفت‌وگو با برنا؛

سوپراستار ملاک انتخاب مخاطب نیست/ قصه خوب بازیگر معرفی می کند

۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ۰۵:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۰۸۷۲
جلیل شعبانی تهیه کننده فیلم های سینمایی «منصور»، «سوءتفاهم»، «کیک زرد»، «قسم» و «روایت های ناتمام» در گفت‌وگو با برنا، معتقد است رقابت تلویزیون با شبکه نمایش خانگی اتفاق خوبی برای تلاش در جذب مخاطب است. صدا و سیما اگر سطح کیفی تولیداتش را بالا ببرد حتی اگر در سریال های تلویزیون بازیگر سوپراستار و مطرحی بازی نکنند با فیلمنامه خوب و عوامل پشت صحنه حرفه ای می تواند در جذب مخاطب، موفق باشد، حتی بازیگر معرفی کند و مخاطبانش جذب شبکه نمایش خانگی نمی شوند.

جلیل شعبانی تهیه کننده سینما درباره تاثیر دستمزدهای بالای شبکه نمایش خانگی در کیفیت تولیدات تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا گفت: تلویزیون اگر از هنرپیشه های حرفه ای استفاده کند تاثیرات منفی در پی دارد و لطمه می خورد، ولی حتما الزامی ندارد که بازیگرهای معروف را انتخاب کند چون تعداد مخاطب تلویزیون خیلی بیشتر از شبکه نمایش خانگی است و کل مخاطبان توان مالی عضو شدن در شبکه های نمایش خانگی را ندارند و همین فرصت مناسبی برای تلویزیون است که نابازیگر نه بلکه بازیگرهای کمتر شناخته شده را با دستمزدهای کمتر برای بازی انتخاب کند.

شعبانی ادامه داد: اختلاف بین شبکه نمایش خانگی، سینما و تلویزیون مسئله ای نیست که بتوان برای آن فرمول پیدا کرد و بگوییم چه کار کنند، به نظرم اگر مقداری جلوتر بروند هر کدام جایگاه خود را پیدا می کنند.

این تهیه کننده سینما در رابطه با اقدامات تلویزیون در رقابت با شبکه نمایش خانگی بیان کرد: تلویزیون حتما نباید مانند شبکه نمایش خانگی بازیگران مطرح را انتخاب کند، بلکه می تواند با انتخاب عوامل پشت صحنه حرفه ای، قصه های جذاب، متن خوب، ساختار مناسبی ارائه کند. حتی اگر در سریالی بازیگر سوپراستار و مطرحی هم نداشته باشد می تواند در جذب مخاطبان، موفق و پر بیننده شود بطوریکه بازیگر معرفی کند.

وی در خصوص چشم انداز رقابت شبکه نمایش خانگی در آینده با تلویزیون اظهار داشت: این رقابت اتفاق بدی نیست حتی باعث می شود تلویزیون برای جذب مخاطب، سطح کیفی تولیداتش را بالا ببرد و مخاطبانش را از دست ندهد که به سمت شبکه نمایش خانگی فرار کنند.

جلیل شعبانی در پایان درباره فعالیت اخیر خود گفت: فیلم سینمایی «منصور» آماده اکران است، ولی هنوز تاریخ دقیق اکران این فیلم مشخص نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز