ادای دین به اهدا کنندگان عضو و زندگی؛

«قلب» فلور نظری در جمهوری آذربایجان به پخش می رسد

۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۰۲:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۱۶۰۶
«قلب» فلور نظری در جمهوری آذربایجان به پخش می رسد
به منظور ادای دین به اهدا کنندگان عضو و زندگی، جمعه 31 اردیبهشت فیلم سینمایی «قلب» با کارگردانی مسعود تکاور از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش برنا، این فیلم نسخه سینمایی سریال ۶ قسمتی «قلب» است. دکتر «مسعود پوریا» که خدمت سربازی اش را در دوران دفاع مقدس و در جبهه های غرب گذرانده، اکنون به عنوان جراح پرآوازه قلب در کشور با مشکل بزرگی روبرو است. قلب بیمار تنها فرزندش «کیوان»، دانشجوی نخبه دکتری فیزیک اتمی احتیاج به پیوند دارد و فعلا هیچ مورد پیوندی در لیست انتظار وجود ندارد. از طرفی نیز، سرهنگ بازنشسته «علی خوشرزم» فرمانده سابق دکتر که جانباز شیمیایی است پس از دو دهه به طور اتفاقی با دکتر دیدار تازه می کند و از مشکل کیوان مطلع می شود. علی چند ماهی بیشتر زنده نیست از این رو تصمیم می گیرد برای نجات جان دانشمند ایرانی و خدمت به کشور، باز هم فداکاری کرده و اینبار قلب خود را هدیه کند.

نویسندگان فیلم سینمایی «قلب» مسعود صباح و مسعود تکاور هستند و حسین محجوب، محمود مقامی، آناهیتا همتی، کیوان محمودنژاد، فلور نظری، مریم سلطانی، خسرو فرخ زادی، فخرالدین صدیق شریف، مححمد مهیمنی، حشمت آرمیده، حسن پورشیرازی، یوسف صیادی و آزاده مهدیزاده در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

فیلم سینمایی «قلب» جمعه 31 اردیبهشت ساعت22:30 به وقت تهران، محصول سیما فیلم بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

یوسف نوعی زبانگردانی و دوبله به زبان آذری این فیلم 110 دقیقه ای را انجام داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز