بازیگر سریال «بوتیمار»:

بازی در کنار حمید لولایی و مرجانه گلچین برای من کلاس درس بود / «بوتیمار» دغدغه‌های امروز مردم را مطرح می‌کند

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۱۷۵۳
بازی در کنار حمید لولایی و مرجانه گلچین برای من کلاس درس بود / «بوتیمار» دغدغه‌های امروز مردم را مطرح می‌کند
سارا مقربی که این روزها بازی او در سریال «بوتیمار» را شاهد هستیم از همکاری با حمید لولایی و مرجانه گلچین گفت و معتقد است که بازی در کنار این دو بازیگر برای او افتخار بزرگی به حساب می‌آید که در حین ضبط سریال «بوتیمار» از تجربیات آن‌ها بسیار بهره برده است.

سارا مقربی بازیگر مجموعه تلویزیونی «بوتیمار» در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: در سریال «بوتیمار» نقش دختر خانواده گلابی را بازی می‌کنم؛ دختری که عاشق پدرش است. «بوتیمار» قصه‌ای خانوادگی دارد که شخصیت کاراکتر من در ماجراهای مختلف سریال عاشق می‌شود و می‌خواهد ازدواج کند اما پدرش اصلاً به این ازدواج راضی نیست.

مقربی خاطرنشان کرد: در این بین ماجراهایی در قصه «بوتیمار» پیش می‌آید که ابعاد مختلفی به داستان سریال می‌دهد و اتفاقات جذابی را رقم می‌زند که فکر می‌کنم برای مخاطب می‌تواند دیدنی باشد. نقش پدر من را آقای حمید لولایی و مادرم را خانم مرجانه گلچین بازی می‌کنند.

این بازیگر درباره همکاری با حمید لولایی و مرجانه گلچین گفت: برای من باعث افتخار است که در کنار بازیگران باتجربه و خوبی چون حمید لولایی و مرجانه گلچین قرار گرفتم. بازی در کنار این بازیگران و گروه بسیار خوبی که در پشت صحنه این سریال حضور داشتند برای من شبیه یک کلاس درس بود. حمید لولایی، مرجانه گلچین و هدایت هاشمی بازیگرانی هستند که همکاری با آن‌ها افتخار بزرگی است و این افراد به من در ایفای نقشم خیلی کمک کردند. علاوه بر کمک‌های مستقیمی که از این بازیگران می‌گرفتم با دقت کردن به بازی این افراد نکات بسیاری را آموختم که سعی کردم در کار خودم هم آن‌ها را اجرایی کنم.

مقربی درباره دیگر فعالیت‌های سینمایی‌اش خاطرنشان کرد: پیش‌تر کار تصویر انجام داده‌ام که هنوز به پخش نرسیده است و اطلاعات چندانی از آن نمی‌توانم مطرح کنم. تصویربرداری این سریال در دوران کرونا نبوده و بازی در «بوتیمار» اولین تجربه من در دوران کرونا است که حتی قصه این سریال در همین دوران روایت می‌شود و در برخی صحنه‌ها ما ماسک به صورت داریم.

او افزود: کار در دوران کرونا بسیار سخت است و در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی که گروه مجبور هستند در یک لوکیشن با تعداد زیادی از افراد حضور داشته باشند وضعیت بدتر، خطرناک‌تر و سخت‌تر است. امیدوارم خیلی زود ویروس کرونا ریشه‌کن شود و بتوانیم به روزهای عادی برگردیم اما باید بگویم که در روزهای تولید این سریال پروتکل‌های بهداشتی با دقت و وسواس رعایت می‌شد و مهران مهام تهیه‌کننده «بوتیمار» به رعایت پروتکل‌ها اصرار داشت و به اندازه کافی ماسک، الکل و دیگر اقلام بهداشتی در دسترس ما قرار داشت. بخش زیادی از این سریال در شمال کشور تصویربرداری شد که خوشبختانه در زمان ضبط این بخش‌ها هم هیچ مشکلی برای ما به وجود نیامد و هیچکس از عوامل سریال به ویروس کرونا مبتلا نشد.

مقربی تأکید کرد: قرار بود این سریال در ایام نوروز پخش شود که اینگونه نشد اما اطمینان دارم مردم با دیدن «بوتیمار» حالشان خوب می‌شود و از دیدن آن لذت می‌برند چرا که این سریال حال و هوای خوبی دارد و فضای مفرهی که در آن شاهد هستیم بسیار دلچسب و جذاب است. اطمینان دارم که این سریال دیده می‌شود و مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد چرا که موضوع به روز و جدیدی دارد و با توجه به اینکه قصه آن در روزهای شیوع کرونا روایت می‌شود مخاطبان می‌توانند با قصه «بوتیمار» ارتباط خوبی برقرار کنند. در این سریال دغدغه‌ها و مشکلات بسیاری که مردم با آن درگیر هستند روایت می‌شود.

این بازیگر در پایان اظهار داشت: از آقای مهران مهام و آقای علیرضا نجف‌زاده تشکر می‌کنم که به من اطمینان کردند و این نقش مهم را به من دادند. من از سریال قبلی با این گروه آشنایی داشتم و زمانی که «بوتیمار» در مرحله پیش‌تولید بود تست دادم و مورد توجه تهیه‌کننده و کارگردان قرار گرفت و برای بازی انتخاب شدند. امیدوارم مردم هم از این کار لذت ببرند و سریال را دوست داشته باشند.

نظر شما