بازیگر خردسال سریال «بوتیمار» از حضور در این سریال می‌گوید

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۰۲:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۱۷۶۲
بازیگر خردسال سریال «بوتیمار» از حضور در این سریال می‌گوید
سامی غریبی که با حضور در سریال «بوتیمار» اولین تجربه بازیگری خود را کسب کرده است از بازی در این سریال و انتخاب شدنش می‌گوید.

سامی غریبی بازیگر خردسال سریال «بوتیمار» در گفت‌وگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: بازی در سریال «بوتیمار» اولین تجربه من است، در این سریال نقش علیرضا غلامی را بازی می‌کنم که حمید لولایی و مرجانه گلچین نقش پدر و مادر من را بازی می‌کنند. من در این سریال یک خواهر و یک برادر هم دارم که سارا مقربی و اشکان اشتیاق نقش آن‌ها را بازی می‌کنند.

غریبی خاطرنشان کرد: من در این سریال نقش‌ پسری را دارم که خیلی بامزه است و کارهای جالبی انجام می‌دهد و برخی مواقع پدر و مادرش را هم اذیت می‌کند.

او درباره حضور در سریال «بوتیمار» گفت: خانم نعیمه نظام‌دوست فراخوان بازیگری این سریال را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که پس از دیدن این فراخوان در دفتر آقای مهران مهام تست دادم و انتخاب شدم. بازی در سریال «بوتیمار» اولین تجربه من است و علاقه زیادی به بازیگری دارم به طوری که قصد دارم در تجربه بازی در نمایش‌های تئاتر را هم کسب کنم.

این بازیگر در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا تدریس به صورت آنلاین صورت می‌گیرد خوشبختانه مشکلی برای درس خواندن و بازی کردن در سریال «بوتیمار» برایم وجود نداشته و به راحتی هر دو کار را انجام داده‌ام.

نظر شما