با حضور محمد ناظمی اردکانی و محمدرضا خباز؛

«ایران امروز» به نقد دولت های پیشین می پردازد

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۲۰۵۹
«ایران امروز» به نقد دولت های پیشین می پردازد
ویژه برنامه «ایران امروز» با حضور محمد ناظمی اردکانی و محمدرضا خباز، موضوع برنامه محوری در عرصه‌ی انتخابات را به مناظره می گذارد.

به گزارش برنا، همزمان با روزهای پایانی بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و داغ‌تر شدن مباحث انتخاباتی در فضای رسانه ها به ویژه شبکه های اجتماعی، ویژه برنامه «ایران امروز» با حضور محمد ناظمی اردکانی، از اعضای کابینه دولت نهم و فعال سیاسی اصولگرا و نیز محمدرضا خباز، نماینده پیشین مجلس و فعال سیاسی اصلاح طلب، موضوع برنامه محوری در کنشهای انتخاباتی را به مناظره می گذارد.

توجه به شعارها یا برنامه ها؛ نقد دولت‌های پیشین یا ارائه برنامه در جهت اصلاح روند گذشته به همراه پدیده‌ی حمله به رقیبان در عرصه تبلیغات انتخاباتی، از جمله مهمترین محورهای این مناظره خواهد بود.

ویژه برنامه انتخاباتی «ایران امروز» به تهیه کنندگی عاطفه اقتداری، هماهنگی اکرم خیرخواه و اجرای غلامحسین طاهری به صورت زنده، شنبه تا سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۱۱:۳۰ به روی آنتن رفته و همزمان به شکل تصویری از پایگاه اینترنتی رادیو ایران و کارافزار ایرانصدا هم تقدیم مخاطبان گرامی این شبکه رادیویی می‌گردد.

نظر شما