موضوعات مناظرات تلویزیونی به تفکیک استودیو و شبکه

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۴:۵۸:۴۶
کد خبر: ۱۱۸۴۰۰۴
موضوعات مناظرات تلویزیونی به تفکیک استودیو و شبکه
استودیو شماره 11 برای مناظره های اصلی در نظر گرفته شده است که با مشخص شدن تعداد نامزد ها طرح کلی آن کامل می شود.

به گزارش برنا؛ استودیو شماره 11 برای مناظره های اصلی در نظر گرفته شده است که با مشخص شدن تعداد نامزد ها طرح کلی دکور آن کامل می شود و استودیو شماره 12 برای شبکه 3 و استودیو شماره 13 برای شبکه یک و استودیو شماره 14 برای شبکه 4 مشخص شده است.

 

ااااااا

 طبق قرعه کشی که پس از نهایی شدن اسامی کاندیداها صورت خواهد گرفت، برنامه های مختلف آنها در شبکه های مختلف رادیو و تلویزیون نیز آغاز خواهد شد. برنامه های قانونی عنوان ویژه برنامه های انتخاباتی رسانه ملی است که با هدف عدالت رسانه ای و بی طرفی تولید و پخش خواهند شد.

در این میان برنامه «گفت و گو با جوانان» برای پخش از شبکه سه سیما تدارک دیده شده است. این برنامه از استودیوی شماره 12 روانه آنتن خواهد شد و هر نامزد بنا بر زمان مشخص شده به اصلی ترین سوالات و چالش های جوانان پاسخ خواهد گفت.در این برنامه 20 جوان با رعایت فاصله در استودیو حضور خواهند داشت.

گفت و گوی نامزدها با دوربین و خطاب به مردم نیز برنامه دیگری است که در آن، نامزد انتخابات به تنهایی و روی یک صندلی می نشیند و سخنان خود را با مردم مطرح می کند.  این برنامه در استودیوی شماره 12 تهیه شده و از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. 

ققققق

 گفت و گوی اقتصادی نامزدها نیز از شبکه 4 سیما پخش خواهد شد و در استودیوی شماره ۱۴ تولید خواهد شد.

همچنین امسال شبکه پنج نیز گفت وگو با نامزدها را پخش خواهد کرد و گفت وگو با ایرانیان خارج از کشور نیز در دستور کار شبکه جهانی جام جم قرار دارد.

علی طلوعی، رئیس مرکز تحقیقات سازمان صداو سیما اعلام کرد:

که 63درصد مردم بعد از آخرین مناظره اعلام کردند که به انتخاب خود رسیده اند. رعایت اخلاق انتخاباتی نیز خط قرمز مناظره های زنده تلویزیونی است و تمام یافته های ما نشان می دهد که مردم در مناظره ها، اخلاق مداری را به عنوان توصیه اصلی خود دارند.

ععععع

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز