با هدف سهولت دسترسی به برنامه های شبکه هوسا تی وی؛

رونمایی و راه اندازی اپلیکیشن های جدید برای مخاطبان

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۲۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۴۰۳۵
رونمایی و راه اندازی اپلیکیشن های جدید برای مخاطبان
همزمان با سوم خرداد سالروزحماسه آزادسازی خرمشهر، شبکه هوسا تی وی از سه اپلیکیشن جدید هوسایی، انگلیسی و فارسی برای دسترسی بهتر و بیشتر مخاطبان برنامه های این شبکه در قاره آفریقا و اقصی نقاط جهان خبر داد.

به گزارش برنا، اصلی ترین هدف هوسا تی وی از راه اندازی این نرم افزارهای کاربردی تکمیل سپهر رسانه ملی و حمایت از توسعه و تعمیق روابط ایران با قاره آفریقا موسوم به «قاره فرصت ها» عنوان شده است.

نرم افزارهای طراحی شده توسط هوسا تی وی با هدف ارائه تصویری واقعی از ظرفیت ها و پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران و مقابله با ایران هراسی، اسلام هراسی، شیعه هراسی و بیان روایت هایی صحیح از مقاومت اسلامی به دویست میلیون نفر مردم هوسا زبان و هفتصد میلیون نفر انگلیسی زبان آفریقا طراحی شده است.

زبان رسمی حدود ۸۳ درصد ازهوسایی ها ، انگلیسی و در مدارس ، دانشگاه ها ، ادارِاتِ دولتی کشورهای هوسایی زبان انگلیسی رایج است و حتی پیروان شیخ زکزاکی ، شعارهای تظاهرات محلی خودشان را به زبان انگلیسی بیان می کنند.

 ترویج  دکترین آفریقا هراسی توسط رسانه های وابسته به غرب موجب رسوب اطلاعات غلط در افکارعمومی بسیاری از ایرانیان شده است. برای حمایت از جهش تولید و دستیابی کالاهای ایرانی به بازارهای افریقایی ، آشنایی با چهره واقعی افریقا و ظرفیت های اقتصادی ، تجاری ، صنعتی ، کشاورزی و فرهنگی وغیره در کشورهای آفریقایی ضرورت دارد.

اپلیکیشن سوم با نام «قاره فرصت ها»  برای مخاطبان فارسی زبان طراحی شده تا از این طریق با چهره ی واقعی و ظرفیت های آفریقا آشنا شوند.

لینک های نسخه اندروید و وب اپلیکیشن برای همه دستگاه ها در صفحات اصلی سایت های شبکه هوسایی و کافه بازارها قرار گرفته و این امکان را به کاربران می دهد تا راحت تر بتوانند به پخش لایو استریم تلویزیونی و رادیونمای این شبکه دسترسی داشته باشند .

 آدرس نرم افزارهای جدید راه اندازی شده در هوسا تی وی:  

http://hausatv.com/Apps/Index   و http://en.hausatv.com/Apps/Index و http://fa.hausatv.com/Apps/Index   

شبکه هوسا تی وی معاونت برون مرزی از 27 فروردین ماه 1398 به صورت رسمی افتتاح و شروع به فعالیت رسانه ای کرد.

نظر شما