به کارگردانی امید خیرخواه و تهیه‌کنندگی احمد طالبی ؛

«مرگ قاصدک» فیلمی با داستان تلخ اجتماعی

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۴۰۹۹
«مرگ قاصدک» فیلمی با داستان تلخ اجتماعی
فیلم «مرگ قاصدک» با بازی بازیگر پیشکسوت سینما چند روز دیگر تصویربرداری‌اش به پایان می‌رسد و قرار است به زودی از شبکه‌های تلویزیونی روی آنتن برود.

به گزارش روی خط رسانه برنا؛ فیلم «مرگ قاصدک» به کارگردانی امید خیرخواه و تهیه‌کنندگی احمد طالبی و امید علیمردانی در محله امامزاده یحیی تهران کلید خورد.

 پیش‌تولید تله فیلم  از دوماه  پیش آغاز شد، «مرگ قاصدک» یک درام اجتماعی و خانوادگی که قصه در تهران و پاکدشت تصویربرداری می‌شود.

امید علیمردانی تهیه‌کننده این فیلم تلویزیونی درباره پایان تصویربرداری و زمان پخش تأکید کرد که 5، 6 روز دیگر از تصویربرداری باقی‌ مانده و بنابر رایزنی‌ها از تأمین برنامه سیما، در ماه آینده این سریال را روی آنتن خواهیم داشت. هنوز شبکه‌اش مشخص نشده اما احتمالاً یا از شبکه یک یا از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

وی در خصوص هدف از ساخت این فیلم، خاطرنشان کرد: هدف از ساخت این کار نگاهی به برخی از معضلات اجتماعی بود؛ بیشتر خانواده و اتفاقات امروزی‌اش را هدف‌گذاری کرده‌ایم. کار تلخی است که در اجتماع این اتفاق می‌افتد؛ داستان مردی که به خاطر دختر خانمی، وسط راه، زن و بچه‌اش را رها می‌کند.

ثریا قاسمی، سیامک اطلسی، سولماز حصاری، زهره حمیدی، وحید شیخ‌زاده، سیاوش قاسمی، لیلا بوشهری، فرج‌الله گل‌سفیدی، حشمت آرمیده، فرشید ادهم، سینا محمدی، فاطیما امینی، صبا محمدی،کاظم نخشه، عبداله توانافر و احمد طالبی در این تله فیلم بازی کرده اند.

عوامل: تهیه‌کننده و انتخاب بازیگر: امید علیمردانی، کارگردان: امیدرضا خیرخواه، مدیران تصویربردار: امیرمحمدترکی، آرش یوسفیان، دستیار یک و و برنامه‌ریز: سمیه مظفری، صدابردار:علی نوری، منشی صحنه:رها معینی، طراح گریم: سوفیا نساجی، طراح لباس: زهرا بنی عامری، طراح صحنه: زهرا گودینی، جانشین تهیه: نصرت طالبی، مدیر تولید: عباس ثانی و مدیر تدارکات: کاظم نخشه.

منبع: تسنیم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز