در گروه رادیو سلامت؛

معرفی شهدای مدافع سلامت در «تسبیح صبح»

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۰:۳۰:۵۳
کد خبر: ۱۱۸۴۲۷۸
معرفی شهدای مدافع سلامت در «تسبیح صبح»
برنامه تسبیح صبح هر روز صبح هنگام اذان صبح به افق تهران به تهیه کنندگی و سردبیری موسی نظری از رادیو سلامت پخش می شود که بخشی از برنامه به معرفی شهدای مدافع سلامت اختصاص دارد.

به گزارش برنا، موسی نظری، تهیه کننده و سردبیر برنامه در این باره گفت: این برنامه در قالب مجله صبحگاهی و با فضای معنوی اذان صبح به افق تهران روانه آنتن رادیو سلامت می شود. در این برنامه سعی می کنیم به سوژه هایی بپردازیم که مربوط به سلامت معنوی می شود. به همین دلیل از زوایای مختلف به موضوعاتی که در قرآن کریم بارها به آن تاکید شده، می پردازیم. همچون رزق حلال، احترام به والدین، صدقه دادن، ذکات دادن، یاد خدا و ...

وی ادامه داد: بررسی چنین مواردی در سلامت معنونی انسان ها تاثیر دارد. برنامه شامل بخش های متنوع است. در بخش کارشناسی دکتر امید نژادکاظم پژوهشگر و محقق درباره موضوع برنامه صحبت  می کند. آیتم احکام به سخنان حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین فلاح زاده با محوریت نماز، تلاوت قرآن، نمازهای مستحبی، مساجد و ... اختصاص دارد. در یکی دیگر از بخش های برنامه تسبیح صبح به معرفی شهدای مدافع سلامت می پردازیم که در دوران کرونا شهید شدند و ثواب تلاوت قرآن به یکی از شهدا تقدیم می شود. شنوندگان در بخشی دیگر، صبحت های کادر درمان و دعایی که در این ساعت خواهان هستند را می توانند بشنوند. در برنامه نیاش های مختلف هم داریم که گوینده اجرا می کند.

برنامه تسبیح صبح به نویسندگی شروینه جمشیدی و گویندگی محمد مطلب پخش می شود.

نظر شما