در پردیس چارسو برگزار می‌شود؛

برگزاری نشست‌های خبری چهارمین روز جشنواره جهانی فیلم فجر

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۵۷۸۲
برگزاری نشست‌های خبری چهارمین روز جشنواره جهانی فیلم فجر
نشست خبری فیلم‌های سینمایی «شهربانو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی و «افسانه بناسان، غول چراغ جادو» به کارگردانی حبیب احمدزاده امروز (شنبه ۸ خرداد) در پردیس چارسو برگزار می‌شود.

به گزارش برنا، کارگردان و عوامل دو فیلم سینمایی «شهربانو» ساخته مریم بحرالعلومی و «افسانه بناسان، غول چراغ جادو» نوشته و ساخته حبیب احمدزاده در نشست خبری میزبان اصحاب رسانه و مخاطبان این رویداد خواهند بود.

نشست «شهربانو» از ساعت ۱۸:۴۵ با اجرای سحر عصرآزاد و «افسانه بناسان، غول چراغ جادو» با اجرای شهرزاد شاه‌کرمی از ساعت ۱۹:۱۵ در گذر اجتماعات واقع در طبقه هفتم پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

در خلاصه داستان «شهربانو» آمده است: یکی از بدترین مجازات‌ها اینه که وسط یه اشتباه ناخواسته یا خواسته‌ای اشتباه، خودت رو حبس کنی تا ابد… جوری که انگار، نه راه پس داری نه راه پیش. نه جای موندن و نه جون رفتن!

داستان این اثر درباره شهربانو مادر سه فرزند است که به جرم انتقال مواد مخدر به حبس ابد محکوم شده است. او پس از۱۱ سال زندان، برای شرکت در عروسی پسرش برای چند روز از زندان آزاد می‌شود. با این حال، این آزادی موقت، او را با جنبه دیگری از زندگی خود و خانواده‌اش قبل از بازگشت به زندان روبه‌رو می‌کند.

«افسانه بناسان، غول چراغ جادو» نوشته حبیب و زینب احمدزاده است.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: بناسان غول چراغ جادو برای جلوگیری از اخراج همیشگی از منظومه شمسی مجبور می‌شود شرط فرشته‌ای را بپذیرد تا با همکاری چهار انسان معمولی، یک آهنگ زیبا برای ایجاد معجزه‌ای بشری و واقعی خلق کند. ولی در این راه با ماجراهایی از زندگی آنان درگیر می‌شود.

سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران، در حال برگزاری است.

نظر شما